سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۱۷۱- قایق های قاچاق انسان

 

دوست عزیزی  در قسمت نظرات راجع به پی گیریISP  گفته اند:

<سلام.
ضمن خسته نباشید.
بهتر نیست به جای پیگیری ISP در برزک که به درد عده‌ای محدود می‌خوره و  یا طرح اتلاف سگ‌های ولگرد توسط شهرداری، وضعیت سرویس دهی اتوبوس‌های برزک را دنبال کنید. به دلیل اینکه عموم مردم علی الخصوص افراد سالخورده و زن و بچه مردم از روی ناچاری از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند.
وضعیت این سرویس‌‌ها بسیار افتضاح است و آدم را بیاد قایق‌های قاچاق انسان می‌اندازه که قاچاقچیان سعی می‌کنن بیشترین افراد رو را در فضای محدود بچپونن.
با تشکر>

اینجانب ضمن مهم شمردن مورد فوق الذکر، اعتقاد دارم یک از علل مشکلات؛ وضعیت اسف بار آگاهی عمومی و اطلاع رسانی می باشد و از طرف دیگر دوست دیگری که به دنبال مجوز یک نشریه محلی می باشد حدود سه سال است که در نوبت دریافت مجوز معطل است.

از این رو به نظر من فضای مجازی بهترین فرصت برای بالا بردن آگاهی عمومی و از طرف دیگر اطلاع رسانی می باشد. برای این منظور زیرساخت های موجود برای این امر متناسب نیست که یکی سوئیچ مخابرات و دیگر نبود مرکز توزیع باند می باشد.

با توجه به تحقیقی که کارگروه آموزش شرکت تعاونی عماد صورت داده است در بخش برزک حداقل ۱۵۰۰ کاربر بالقوه شناسایی گشته است. از این رو در کنار موارد مهم دیگر تلاش برای تحقق یک مرکز خدمات دهی اینترنت جز برنامه های شرکت تعاونی عماد می باشد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد