سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۱۸۹- مشابه سفرهای استانی رئیس جمهور

 

استانداران و فرمانداران به تبع ابتکار ریاست محترم جمهوری از سفرهای استانی دست به اقدامی مشابه در حوزه مسئولیت خود زده اند.

صورتجلسه زیر به شماره ۱۴۹۲۲/۱۸/۱ حاصل سفر ۴۴ مسئول و کارشناس شهرستان کاشان زیر نظر فرماندار به شهر برزک می باشد که عیناً در این پست تقدیم می گردد

سلام علیکم

پس از حمد و درود و صلوات بر محمد و ال محمد (ص)

به پیوست یک نسخه صورتجلسه بازدید ۱۴/۸/۸۶ سفیران خدمت از شهر برزک ارسال می گردد دستور فرمایید نسبت به پیگیری مصوبات اقدام لازم مبذول و نتیجه را به این فرمانداری اعلام دارند.

در مورخه ۱۴/۸/۸۶ جلسه بازدید سفیران خدمت از شهر برزک برگزار شد و پس از بحث وتبادل نظر تصمیماتی به شرخ ذیل اتخاذ گردید؛

۱- مقرر گردید اداره مخابرات کاشان ظرف پانزده روز خط تلفن پمپ بنزین را نصب نماید.

۲- مقرر گردید اداره مخابرات کاشان چنانچه هر خط تلفن کمتر از هشت ساعت بعد از قطع برق مشکل داشت با اعلام تلفنی باطری آن را تعویض نماید.

۳- مقرر گردید اداره مخابرات کاشان بررسی کامل فنی برای عیب یابی شبکه مخابراتی انجام و چنانچه مشکلی غیر از بوق زمان پیک دارد ظرف یک ماه برطرف نماید.

۴- مقرر گردید اداره مخابرات کاشان یکپارچه سازی مشترکین تلفن ثابت را تا پایان سال جاری همراه با افزایش کیفیت آن و سیستم نمایشگر تمامی مشترکین انجام دهد.

۵- مقرر گردید اداره مخابرات کاشان افزایش ظرفیت BTS تلفن همراه را در شش ماهه اول سال ۸۷ انجام دهد.

۶- مقرر گردید اداره مخابرات کاشان چاپ دفترچه راهنمای تلفن را پس از اجرای اصلاح شماره های تلفن سراسر کشور انجام دهد.

 

۷- مقرر گردید اداره تعاون کاشان با آمادگی کامل برای توسعه و تشکیل تعاونی ها و ارائه تسهیلات اقدام نماید.

 

۸- مقرر گردید شورای اسلامی شهر پی گیری نماید تا ظرف چهار ماه یک قطعه زمین برای احداث ساختمان امور مالیاتی اختصاص داده شود و اداره امور مالیاتی نسبت به احداث آن اقدام نماید.

۹- مقرر گردید شورای اسلامی شهر برزک پی گیری نماید یک قطعه زمین ۱۰۰۰ متری ظرف دو ماه جهت احداث ساختمان اداره آب و فاضلاب برزک در اختیار شرکت آب و فاضلاب کاشان قرار گیرد تا ظرف دو سال ساختمان آن مورد بهره برداری قرار گیرد.

۱۰- مقرر گردید شورای اسلامی شهر برزک ظرف دو ماه زمین مورد نیاز برای احداث اداره گاز در برزک را تحویل اداره گاز کاشان نماید.

۱۱- مقرر گردید شورای اسلامی شهر برزک پی گیری نماید یک قطعه زمین ظرف دو ماه برای احداث اداره برق برزک اختصاص تا اداره برق کار اجرایی آن را شروع نماید.

۱۲- مقرر گردید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان ظرف دو ماه موضوع استقرار یگان حفاظت و پایگاه میراث را برای شهر برزک به نتیجه برساند.

 

۱۳- مقرر گردید اداره آموزش و پرورش کاشان اجرت اجراء فنداسیون سوله چند منظوره دبیرستان شهداء برزک را بپردازد و مصالح مورد نیاز توسط شورای اسلامی شهر تامین و در سال ۸۷ اعتبار لازم برای تکمیل آن از طریق اداره آموزش و پرورش پیش بینی شود.

۱۴- مقرر گردید اداره تربیت بدنی کاشان قاب سوله ورزشی برزک را تا پایان آذر ماه سالجاری به اتمام رسانده و در سال ۸۷ برای تکمیل آن در اعتبارات پیش بینی لازم به عمل آورد.

۱۵- مقرر گردید فرمانداری کاشان (گروه برنامه ریزی) مبلغ چهل میلیون ریال برای اجراء فنداسیون و نصب قاب سوله ورزشی بسیج در برزک با شروع عملیات آن در اختیار پایگاه مقاومت بسیج قرار دهد.

 

۱۶- مقرر گردید اداره آموزش و پرورش کاشان در خصوص مشکل فرهنگیان اعزامی به شهرهای کوچک و محروم از جمله برزک پیشنهاد خود را برای انعکاس به استان و مرکز به فرمانداری ارائه نماید.

۱۷- مقرر گردید شورای اسلامی شهر برزک پی گیری نماید افراد واجد شرایط برای اخذ وام جهت احداث تاسیسات گردشگری به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان مراجعه تا تسهیلات لازم در اختیار آنان قرار گیرد.

۱۸- مقرر گردید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان نسبت به افتتاح موزه مردم شناسی برزک تا دهه فجر سالجاری اقدام نماید.

۱۹ مقرر گردید بخشداری برزک ظرف چهارده روز آینده نسبت به تشکیل کمیته موقوفات با حضور امام جمعه، شهردار، شورای اسلامی شهر و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان اقدام و برای تمامی مسائل مربوط به موقوفات تصمیم گیری و یک نسخه آن را به فرمانداری ارسال نماید.

۲۰- مقرر گردید بخشداری پی گیری نماید ظرف پانزده روز آینده با دعوت از مسئولین شرکت سهامی آب منطقه ای استان و اداره امور آب شهرستان نسبت به تعیین تکلیف حریم و بستر رودخانه قاسوره اقدام تا اداره برق برای ادامه برقرسانی آن اقدام نماید.

۲۱- مقرر گردید نمایندگی مسکن و شهرسازی کاشان با توجه به تحویل زمین های ملی از طرف اداره منابع طبیعی کاشان به آن سازمان کل مسئولیت حفظ و حراست آنها را به عهده گرفته و در این خصوص اقدامات لازم را انجام و در صورت هر گونه تعرض برابر مقررات اقدام نماید.

۲۲- مقرر گردید جهاد کشاورزی کاشان نسبت به پی گیری تاسیس شرکت تعاونی تولیدی کشاورزی کوثر برزک تا دو ماه آینده اقدام نماید.

۲۳- مقرر گردید جهاد کشاورزی کاشان نسبت به اتمام کانال بتنی ۱۸۰۰ متری بین مزارع تا دو ماه آینده اقدام نماید.

۲۴- مقرر گردید جهاد کشاورزی نسبت به اتمام بند آسیاب تا پایان سال جاری اقدام نماید.

۲۵- مقرر گردید شورای اسلامی شهر برزک نسبت به معرفی داوطلبین تاسیس دفتر خدمات ارتباطی (پیشخوان دولت) به اداره پست برای طی مراحل قانونی آن اقدام نماید.

۲۶- مقرر گردید امام جمعه برزک نسبت به معرفی یکی از مساجد شهر جهت استقرار کانونه فرهنگی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اقدام نماید

 

۲۷- مقرر گردید اداره راه و ترابری کاشان با توجه به زیرسازی بلوار ورودی توسط شهرداری برزک نسبت به آسفالت آن تا پایان سال جاری اقدام نماید.

۲۸- مقرر گردید بخشداری پی گیری لازم را در اجراء توافق نامه با اداره راه و ترابری استان برای بررسی و بازگشایی جاده هفتگل تا پایان سال ۸۷ به شرط جواب مثبت مطالعه آن انجام دهد.

 

۲۹- مقرر گردید اداره برق کاشان نسبت به نصب پنجاه عدد چراغ لاک پشتی تا دهه فجر و یکصد عدد آن تا سه ماهه اول سال ۸۷ اقدام نماید.

۳۰ - مقرر گردید اداره برق کاشان و شهرداری برزک مشترکاً نسبت به نصب پایه تلسکوپی به طول ۱/۵ کیلومتر بعد از احداث بلوار ورودی در سه ماهه اول سال ۸۷ اقدام نمایند.

۳۱- مقرر گردید اداره برق کاشان نسبت به رفع اشکال افت ولتاژ برق برزک تا دهه فجر سال جاری اقدام نماید.

۳۲- مقرر گردید اداره برق کاشان نسبت به برق رسانی و روشنایی گلزار شهداء تا دهه فجر سال جاری اقدام نماید.

۳۳- مقرر گردید اداره برق کاشان نسبت به تعویض بیست پایه برق تا پایان سال جاری و مابقی را در شش ماهه اول سال ۸۷ انجام دهد.

 

۳۴- مقرر گردید اداره منابع طبیعی کاشان تعداد ۲۰۰۰ اصله نهال برای توسعه فضای سبز شهر برزک در اختیار شهرداری قرار دهد.

 

۳۵- مقرر گردید فرمانداری کاشان (گروه برنامه ریزی) مبلغ ۶۰ میلیون ریال برای تکمیل ستاد نماز جمعه با پیگیری بخشداری ظرف یکماه آینده تامین و پرداخت نماید.

 

اعضا حاضر در جلسه :

حاجی - فرماندار کاشان

الماسی- مسئول امور دهیاری های فرمانداری کاشان

قپانی پور - کارشناس سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان

جابری- اداره اوقاف و امور خیریه کاشان

جوانشیر - اداره حفاظت محیط زیست کاشان

آرزو  - اداره مخابرات کاشان

صباغی- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

زارعی - رئیس اداره منابع طبیعی کاشان

شیرازی - معاون سازمان و رئیس اداره امور مالیاتی کاشان

نوروز زاده - رئیس کمیته امدام امام منطقه دو کاشان

فرهنگ - مدیر آموزش و پرورش کاشان

سلوکی - مدیر مخابرات کاشان

قانع - اداره راه و ترابری کاشان - آران و بیدگل

توکلیان - رئیس سازمان تعاون روستایی کاشان

زیلوچیان - مدیر امور برق کاشام

تقوایی - اداره آبفای برزک

فخریه کاشانی - مسئول نوسازی مدارس کاشان

باغبانی - رئیس اداره تعاون کاشان

سید ابراهیمی - اداره گاز برزک

نعمتیان - معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

خیرخواه - جهاد کشاورزی کاشان

ملکوتی - فرمانداری کاشان

معظمی - دبیر ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه شهرستان کاشان

موثقی - روابط عمومی فرمانداری کاشان

بصیرتی - بانک ملی برزک

صفائی - دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

میرجعفری - فرمانده حوزه هفتم ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان

معافی - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

گنجی - اداره امور آب کاشان

حاجی زاده - رئیس اداره بازرگانی کاشان

عامری - نیروی انتظامی کاشان

نادری - اداره اطلاعات کاشان

آسوده - آموزش و پرورش کاشان

چراغی - اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کاشان

فردوسی - رئیس ناحیه پخش فراورده های نفتی کاشان

ساغرچی - رئیس بیناد مسکن انقلاب اسلامی کاشان

مستوری - اداره ثبت احوال کاشان

پیراینده - مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب کاشان

حیدریان - سرپرست اداره تربیت بدنی کاشان

نبوتی - رئیس اداره گاز کاشان

فاضل - بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان

عرفان - مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه

بوستانچی - رئیس اداره پست کاشان

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد جهانی دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ

موضوع:باور
((هر رویدادی در این عالم دلیل وهدفی دارد ودرخدمت آدمی است))
تنها راه به دست آوردن نتیجه مثبت ازآنچه درظاهرشکل یک نتیجه منفی دارد،این است که مساله را به فرصت تبدیل کنیم؛ مارلین همیلتون معلم و ملکه زیبایی سابق و تاجر موفق امروزدر فرزنو ی کالیفرنیا که بازمانده حادثه ای وحشتناک است،نمونه ای ازآن است اوبه هنگام بیست ونه سالگی از یک صخره سقوط میکند وازکمربه پایین فلج می شود پس ازآن ناچارمی شودازصندلی چرخداراستفاده کند ،او می توانست ذهنش را بر خیلی چیزها متمرکز کند ولی ذهن خود را برای راههای ممکنی که پیش رو داشت متمرکز کرد وتوانست فرصتی دراین حادثه غمگین برای خود بیابدکه موجبات موفقیتش را فراهم آورد .درآغاز در استفاده از صندلی چرخدار ناتوان بود،زیرا خودش راخیلی محدود شده می دید .اوعزم خود راجزم کرد تا صندلی بهتری طراحی کند وبه کمک دو تن از دوستانش به روش نمونه سازی کار روی صندلی چرخدار بهتر وراحت تر را شروع کرد ودر نهایت شرکتی را تشکیل دادکه صنعت ساخت صندلی چرخدار را دگرگون کرد ودرسال 1984 موفقترین صنعت کوچک در ایالت کالیفرنیا شد،آنان اولین کارمند خودرا در 1981 استخدام کردند و ظرف چند سال کارکنان آنهابه هشتاد نفر رسیدو بیش از هشتصد نمایندگی نیز دایر کردند .گمان نمی رود همیلتون آگاهانه دست به چنین کاری زده باشد؛ولی تمام موفقیت های عظیم در چنین قالب هایی عمل می شوند.افراد زیادی هستند که بیش ازتمرکز برنقاط قوت بر نقاط ضعف تمایل نشان می دهند واندکی ازمردمان هستند که با تمایل به نقاط قوت از پس مشکلات بر آمده وچاره مشکلات را می یابند وشاید این هم یکی از دلایل اندک بودن افراد موفق است.

گردآورنده:جواد جهانی
Email:j_javadjahani@yahoo.com
منبع:(آنتونی رابینز،1987ص 71)

جواد جهانی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ

""خوش بین باشید اما خوش بین دیر باور ""
معنی این جمله ی "ساموئل اسمایلز" را شاید مردم برزک خوب بفهمند:خوشبین باشید که سد برزک ساخته میشود فقط در صد سال آینده!
خوش بین باشید که یک سوله سر پوشیده ورزشی برای برزک ساخته میشود فقط در دویست سال دیگر!!
خوش بین باشید دیگر مهاجرت به شهر های بزرگ نخواهید داشت البته در سیصد سال آینده!!!.
خوش بین باشید وضعیت کار در برزک عالی خواهد بود البته در چهارصد سال آینده!!!!
وخوش بین باشید تمام مشکلات برزک حل خواهد شد البته در.................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد