سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۱۹۷- ۵۰ چراغ لاک پشتی برای برزک

 

«نماینده شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مراسم جشن دانشگاه آزاد گفت:

... فرماندار محترم که اهل کاشان نیست ولی از یک کاشانی بیشتر برای این شهرستان دلسوزی می کنند.... فرماندار دوشنبه ها هر هفته با مینی بوس مسئولان را به روستاها می برد و مشکلات را از نزدیک می بیند و برای حل آنها اقدام می کند»(۱)

جای تشکر و قدر دانی از این فرماندار غیر بومی را داریم ولی شما ۴۴ مسئول و کارشناس ادارات کاشانی را به زحمت بیندازی و ۳۵ مصوبه در یک جلسه داشته باشی از جمله

۲۹- مقرر گردید اداره برق کاشان نسبت به نصب پنجاه عدد چراغ لاک پشتی تا دهه فجر و یکصد عدد آن تا سه ماهه اول سال ۸۷ اقدام نماید.(۲)

ولی به جای این آمدن و رفتن ها و به زحمت انداختن مسئولین محترم فقط  در پشت پرده یک مورد ناعادلانه تخصیص دادن تسهیلات بلاعوض سیل برزک که از ۵/۹ میلیارد تومان ۳ میلیارد تومان سهم بخش قمصر می شود و ۱۵۰ میلیون تومان سهم بخش برزک و فرماندار و استاندار و نماینده مجلس اعتراض می کنند و به جایی نمی رسد؛ بهتر نبود حل می کردند

و از طرفی دیگر در این دوی سرعت زندگی  که هر  شهروند برزکی خودساخته برای خود تنظیم نموده است قدری تنفس کند و در آن لحظه کوتاه ۳۵ مصوبه ۴۴ مسئول کاشانی را مرور تا فقط یک مورد به درد بخور از آن دربیاورد و به من سیاه بین نشان دهد.

 

(۱) نشریه آرمان دوشنبه ۵ آذر ۱۳۸۶

(۲) پست ۱۸۹

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ملک آبادی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://kashankhabar.blogfa.com

با سلام و ادب
از وجود چنین وبلاگ با محتوایی در عرصه اطلاع رسانی بی خبر بودم و از اینکه شما از قبل لینک داده بودید واقعا مسرور شدم و بنده نیز به نوبه خود لینکت دادم .
اما یک مژده به بمناسبت تولد امام هادی و عید بزرگ غدیر به زودی مصاحبه مهندس محمود اشرفی شهردار عزیز برزک را با خبرنگاران کاشان ک چندی پیش در شهرداری برزک انجام شد بطور مشروح در اخبار کاشان کار خواهم کرد که می توانید استفاده کنید .
باز هم اعتراف کنم که از آشنایی با شما خیلی خوشحالم و امیدوارم روابط و همکاری با یکدیگر در امر اطلاع رسانی را ادامه بدهیم
عیدتان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد