سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۲۰۵- برزک از بی مدیریتی رنج میبرد

 
سلام و خسته نباشید
اولا تشکر بابت این کار عالیتان  ثانیا اگر تبلیغات و اطلاع رسانیتان قوی تر باشد مطمئنا نتیجه بهتری خواهد داد .
به نظر من برزک از  بی مدیریتی رنج میبرد شاید این همان دلیلیی باشد که آن را ۱۰ سال شاید هم بیشتر عقب انداخته است امیدوارم مجموعه افراد تحصیل کرده و متخصص تمرکز کنند بر این نکته و راهی بگشایند جهت پیشرفت.
 شاید بهتر باشد تعداد اعضای گروه را گسترش داده از نظرات دیگران استفاده کنید مطمئنا نتیجه بهتری خواهد داد . استفاده از اینترنت  مخصوصا در زمستان که برزک در خواب زمستانی است بسیار مفید است .....
 فدای تمام کسانی که قلبشان برای پیشرفت زادگاه و وطنشان می تپد...
با تشکر


نظرات 2 + ارسال نظر
سید محسن چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام آقا جواد.
امیدوارم حالت خوب باشد و در کنکور فوق لیسانس موفق شوی.
ممنون از بابت مطالب مفیدی که برای این وبلاگ می فرستی.
عبدالکریم نیز سلامت را می رساند.
(اگر برزک هستی برو ببین سلخ خوید یخ نزده؟!!!)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ

مفهوم برنامه ریزی در ایران؟؟؟؟؟
امروز پنج شنبه بیستم دی ماه 86 است که سازمان سنجش اعلام کرد آزمون کارشناسی ارشد 20 روز عقب افتاد!!! درحالی که این آزمون طبق برنامه از پیش تعیین شده یک سال قبل قرار بود نهم ،دهم، یازدهم و دوازدهم بهمن برگزار شود فقط با یک اطلاعیه 20 روز عقب افتاد.
حال من این سوال را دارم:""کسی که برای یک چنین آزمون مهمی در حجم وسیع و زمان محدود از ماه ها قبل با توجه به شرایط خودش در مورد زمان مطالعه کردن، زمان دوره کردن، زمان تست زدن و نهایتا حضور سر جلسه آزمون در تاریخ معین شده برنامه ریزی می کند،تکلیفش چیست؟؟؟؟؟؟((فرض کنید شما در شهریور فارغ التحصیل شده و تاریخ اعزام به خدمت شما یکم اسفند بوده با خیال راحت نشسته و4 ماه برای آزمون ارشد درس خوانده اید.حال اعلام می کنند آزمون در اسفند ماه برگزار می شود!!!...........این فقط یک نمونه است)) یعنی برنامه ریزی کشک!!!
گفته شده علت سرما وبرف و عقب افتادن امتحانات پایان ترم است. خدا رحم کرده یک هفته برف نیامد وگر نه یک سال عقب می انداختند.این در حالی است که در طول سال های گذشته این آزمون در اسفند ماه برگزار می شد امسال قرار بود یک ماه زودتر(نمی دانم به چه دلیلی) در بهمن ماه برگزار شود،که آن هم اینطور شد.همین یک ماه جلو انداختن هم کلی برنامه ریزی های دانشجویان را به هم زده بود.
ریشه مشکل کجاست؟؟؟ .واقعا نمی دانم چه بگویم !!!
یاد این مطلب افتادم که یکی از اقوام ما در مسافرت از امریکا به ایران می گفت:تمام برنامه ریزی هایمان از قبل از پرواز تا پشت مرز ایران درست از آب در آمد اما از مرز ایران به این طرف حداقل 6 ساعت تاخیر روی شاخش بود!!!!!!!!
جواد جهانی
Email:j_javadjahani@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد