سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۲۰۱- آیین همدلی یعنی چه؟

 

استاد گرانقدر انتقاد به جایی داشتند که در این شرایط سخت و برفی چرا اطلاع رسانی و عکس از شرایط توسط این وبلاگ ارائه نمی شود.

خدمت ایشان عرض کنم تنها راه ارتباطی شهر برزک به خطوط دیتا یک ای سی تی روستایی می باشد که آنهم برخلاف قول جناب آقای رئیس مخابرات کاشان در جلسه سفیران خدمت که تشریف مبارکشان را آورده بودند برزک که قرار بود یک کامپیوتر تبدیل به دو کامپیوتر بشود؛ که نشد هیچ، این یکی که هم با ترافیک بالا مراجعه کننده مواجه بود، در حال حاضر به پست بانک اختصاص داده شده است و اگر خیلی وقت داده شود در حد نگاه کردن نظرات دوستان عزیز و به روز رسانی محدود وبلاگ.

اما در رابطه با شرایط بحرانی در رابطه با سرما  عرض کنم:

در عین حال بند آمدن راهها و خیابان ها و کوچه ها و یخ زدن لوله های آب و سرمای شدید و نبود سوخت و مشکلات دیگر که تا حدودی کل کشور با آن روبرو است؛

برای برزک چیز جدیدی نبوده است و مردم برزک از آیین های همدلی که در صدا و سیمای محترم برگزار می شود ابراز تعجب و شگفتی می نمایند.

سوال اینجاست:

یا مردم برزک که این با  شرایط  مانوس هستند آدم نیستند. (یه چیزی بهتر از آدم) یا مردم بقیه نقاط کشور خیلی آدم هستند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://kap.blogsky.com

سلام!
البته تقریبا به طور نسبی همه مردم ما مثل همند! اما یه عده کثیری از اونا(حدود۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱درصد اونا)همیشه اوضاعشون رو براهه!چه در شرایط بحران چه در شرایط عدم بحران.تازه :این جور شوکها لازم است تا عده ای تفاوتها را بیشتر حس کنند....تا کسی برای گرفتن حقش اقدام نکند کسی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد