سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۲۵۶- سایت حرفه ای برای برزک

 

«مرتضی لاجوردی

با سلام خدمت شما.
دوست عزیز اینجانب در فکر راه اندازی یه سایت حرفه ای برای شهر برزک خودمون هستم.یه سایت با امکانات کامل. : تالار گفتمان و گالری عکس و ...
اما خودم وقت مدیریت کردن اون رو ندارم.
من می تونم کار طراحی و ثبت هاست و دامنش رو انجام بدم و فقط به چند نفر عضو فعال احتیاج داره که توش کارکنن و مدیریتش کنن.
من همه این کارارو می کنم و شما هم در صورت تمایل و علاقه می تونی مدیریتش کنی.
اگه تمایل داشتی می تونی منو خبرم کنی.

آدرس ایمیل من :

info@smlhost.com
morya_l@yahoo.com

خودتون رو معرفی کنین ممنون می شم.

آی دی :
morya_l

خبرم کن منتظرم.»

مطالب این وبلاگ توسط  افراد زیر ارائه می گردد:

۱- سید محسن

۲- امیرحسین

۳- مجید رفیعی

۴- جواد جهانی

۵- معصومه کوهساحلی

۶- معصومه شائمی

و...

هماهنگی این وبلاگ به عهده اینجانب مجید رفیعی می باشد.

ضمن تشکر از نظر شما.

و

اعلام آمادگی

برای راه اندازی این سایت خوب

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی مولاجانی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام بر شما
از اینکه سایت جالب وعالی شما رابررسی کردم برخود بالیدم آفرین برسعی وکوشش شما اگر در این راه ازمن حقیر کمکمی برمیآید به دیده منت قبول می کنم
با ارزوی سلامتی برای شما
مهدی مولاجانی برزکی از تهران ۲۴/۲/۱۳۸۷

سمانه سادات دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://zizisamane1367@yahoo.com

سلام بر نگین کوهستان و بر و بچه های با صفاش.
رو کمک من حساب کنین یه چیزایی بلدم!برزک رو با تمام وجود دوست دارم.واقعا یه تکه از بهشته خوش به حالتون که الان اون جایید.دلم می خواست الان کنار جوی اب می نشستم واز موسیقی موزون طبیعت لذت میبردم .کاش.....
دوستان به جای ما.
قربان شما.دلتون شاد و لبتون همیشه خندون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد