سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۰۹- ISP برزک

 

کارگروه آموزش به دنبال پی گیری ایجاد یک مرکز ای اس پی روشهای مختلفی را بررسی نموده و به نتایج زیر در حال حاضر رسیده است:

۱- پی گیری دریافت مجوز ای اس پی و دریافت پهنای باند مناسب به صورت مستقیم از سازمان ارتباطات رادیویی که با زحمت آقای مهندس مجتبی مدرس زاده در حال انجام می باشد.

۲- بررسی ارتباط نقطه به نقطه و دریافت پهنای باند مناسب از ای اس پی مستقر در کاشان که در حال بررسی می باشد.

۳- بررسی دریافت مجوز برقراری ارتباط با اینترانت و دریافت پهنای باند مناسب از ای اس پی های مستقر در کاشان (که در حال حاضر نمونه این کار در نیاسر انجام شده است.)

برآورد هزینه ای که توسط شرکت محترم ایده گستر طلوع کاشان جهت روش سوم توسط آقای مهندس عباس فیروز انجام گرفته مبلغ ۵/۴ میلیون تومان برای راه اندازی و مبلغ ۸/۱ میلیون تومان هزینه اولیه جهت برقرار ارتباط اینترانت و هزینه ماهانه ۱۷۰ هزارتومان جهت دریافت پهنای باند ۲۵۶ کیلو بیت بر ثانیه جهت تعرفه های اینترانت و اینترنت می باشد.

البته آقای مهندس رحمان مهران فر نیز با توجه به ارتباطی  که با شرکت های ای اس پی دارد جهت بررسی راههای مناسب تر و مقرون به صرفه تر در حال رایزنی می باشد.

توافقاتی که در این زمینه صورت گرفته است انجام کار با همکاری شهرداری برزک( با نظر مساعد شهردار محترم برزک)  و شرکت ایده گستر طلوع کاشان و شرکت تعاونی عماد برزک کاشان و دفتر فنی یکتا مستقر در برزک می باشد. به گونه ای که کلیه موارد همکاری به صورت شفاف و روشن مشخص گردد.

هرچند بعضی از دوستان وجود یک ای اس پی را در برزک در اولویت نمی دانند و کارهای مهم تری را برای انجام، قائلند اما دوستانی هم هستند که این کار را زمینه ساز و پشتوانه فکر و اجرایی امور دیگر تلقی می نمایند.

این در حالی است که ای سی تی روستای که در مخابرات برزک به ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان می پرداخت با آمدن پست بانک، ارائه اینترنت متوقف و یا به صورت شدیدی کاهش یافته است و از طرف دیگر عدم پاسخگویی مناسب به مراجعه کنندگان و نداشتن نظم مورد نیاز اینگونه مراکز زمان اندک اختصاص یافته را نیز برای استفاده کنندگان با مشکل مواجه می سازد به گونه ای که اکثراْ از خیر آن می گذرند و به قول معروف نه شیر شتر و نه دیدار عرب

و فراموش نکردیم که مدیر محترم مخابرات که در جلسه سفیران خدمت تشریف آورده بودند جهت رفع این مشکل قول افزایش سیستم از یکی به دوتا را به صورت شفاهی به دوستان دادند. در حالی که ۵ الی ۶ ماه از این قول می گذرد و نه تنها عملی نشد بلکه آن هم که بود متوقف گشت.

در عین حال انشا الله با همت دوستان و همکاری ادارات مرتبط بتوانیم بحث اینترنت برزک را با حداقل هزینه راه اندازی نماییم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حامیان دکتر حسن فدایی جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.kashanews.com

سلام! یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.kap.blogsky.com/

باز هم سلام!!
امید وارم بتوانید از این هفت خان با موفقیت عبور کنید(و البته سالم!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد