سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۴۵- هر روز با شمایم

دوستان عزیز سلام

همانطور که اطلاع دارید مدت زمان بسیاری است که در فضای مجازی در خدمت شما نبوده ام و همانطور که در چند سانتی متر پایین تر، در پست قبلی دیده می شود علتی نداشت جز آن که پی گیر چند کار بوده ام.

کافی نت

آموزشگاه

فروشگاه

جی ای اس

دوستانی که از نزدیک با حقیر آشنایی دارند می دانند که این حقیر کم ترین، هیچ ادعایی نسبت به خودم ندارم و از چهار سال پیش که به برزک برگشته ام تمام سعی و تلاشم بر این بوده است که کمک کنم تا استعدادها و قابلیت هایی که در جامعه کوچک ما وجود دارد با همکاری همدیگر باعث ایجاد اموری گردد که مورد نیاز می باشد.

هم اکنون که خدمت شما این مطالب را تایپ می نمایم در کافی نتی در برزک هستم که از طریق همکاری شرکت تعاونی عماد و دفتر فنی یکتا به مدیریت خانم عفت جوادزاده شکل گرفته است.

و بعدازظهر را در حالی به شب رسانیدیم که دو جلسه از دوره های آموزشی آموزشگاه عماد برگزار گردید که از طریق همکاری شرکت تعاونی عماد و موسسه ولی عصر به مدیریت محترم آقای محسن مجیدی زاده شکل گرفته است.

 و مفتخریم که فروشگاه کامپیوتر شرکت تعاونی عماد آمادگی دارد تا همه گونه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری جهت همشهریان ارائه نماید.

و باز باعث خوشحالی است که کارگروه جی ای اس شرکت تعاونی عماد با وجود شخصیت های متخصص و متعهد با طی کردن دوره های لازم در حال انجام پروژه های مرتبط می باشد.

نا گفته نماند که در فضای کوچک جامعه برزک و نگرش ها و سلیقه های متفاوت و متناقض موجود و عدم فرهنگ مناسب در امور گروهی نزد مردم و مسئولین، گاهی کار را به جایی می رساند که خواب را از چشمان می گیرد و لرزه های درد را در تمام وجود به ارمغان می آورد و گاهی باز فراتر می رود و به قول یکی از دوستان: بعضی افراد، مغرضانه و یا ناآگاهانه انسان را لجن مال می کنند آن هم به بهایی که واقعاْ اندک است.

در عین حال به نتیجه رسیدن کاری جه از طرف حقیر و چه از طرف دوستان که همگی بی استثنا بهتر از من هستند. شارژ مجددی می شود برای کار بیشتر و بدون شک، کار بسیار است و فرصت کم

امیدوارم با وجود این کافی نت خوب و پرسرعت در برزک بتوانم هر روز با شما باشم.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://kap.blogsky

سلام
رسیدن به خیر!

رضا مجیدی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://rmb-ali.blogspot.com

سلام
به جهت افتتاح کافی نت در برزک به شما تبریک میگویم و امیدوارم که این شروع جدیدی در فعالیت های دوستان در برزک باشد
امیدوارم موفق و پیروز باشید

حامی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://kashanhami.blogfa.com/



خیلی فوری

‹‹ سرانجام تخلفات دکتر نوریزاد افشا شد ››

کتاب وب کاشان منتشر شد یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.kwb.ir

با سلام و احترام
مدیریت محترم وبلاگ
به اطلاع شما دوست عزیزمی رساند کتاب وب بانک اطلاعات مراکز ارائه خدمات کامپیوتر و اینترنت و وب سایتهای منطقه کاشان منتشرشد.
کانون اطلاع رسانی و تبلیغات کاشان امروز با هدف ایجاد یک بانک اطلاعات اختصاصی و به منظور رونق بخش IT منطقه و ایجاد رقابت و کارآفرینی، در یک پروژه 7 ماهه اقدام به جمع آوری، تدوین و انتشار کتاب وب نمود.
بدینوسیله از همراهی و همکاری تمام دوستان عزیزی که در این پروژه ما را یاری نمودند به ویژه شما دوست عزیز که با قرار دادن لوگوی کتاب وب در معرفی و تدوین این کتاب نقش موثری را داشتید تقدیر و سپاسگزاری می نمائیم .
ضمناً به اطلاع می رساند جهت دریافت یک نسخه کتاب وب اهدایی این کانون به لینک زیر مراجعه نمائید.

http://www.emroozco.com/Formdaryaftketab.asp

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد