سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۵۵- همچنان به دنبال مکان برای مهد کودک

همچنان به دنبال مکان برای مهد کودک؛ دیشب پیش نویس قرارداد مکان با نماینده مالک نوشته شد. این مکان در ابتدای باغستان است و  نیاز به تعمیراتی دارد، البته قرارداد نهائی نگشته و مقرر گردید تا با موافقت مالک در رابطه با کلیت موضوع و مدت قرارداد و قیمت اجاره، امروز صحبت شود.
در برزک مکان برای اجاره کردن به سختی پیدا می شود. هر چند خانه هایی خالی هست که فقط تابستانها مورد استفاده قرار می گیرد و در زمستان بدون استفاده است؛ در عین حال مالک چنین منازلی با توجه به این که از وضعیت خوبی بهره مندند تمایلی به اجاره دادن آن ندارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ir2ads یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.ir2ads.com

سلام وبلاگ جالب و زیبایی داری ! راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی اگه واقعا دوست داری با راحت ترین کار پولدار بشی بیا وب سایت من ir2ads.com ،سمت راست صفحه یه قسمتی هستش که نوشته عضویت درنمایش دهندگان میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت از سمت راست عضویت رو میزنی) بعدش کدهای تبلیغاتی رو بر میداری و اونو بزار تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 20تومان اضافه میشه که در کل به حسابت واریز میشه.ما هر روز با درخواست شما تسویه می کنیم.
www.ir2ads.com
یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!

محمدامین یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://sialk.blogfa.com

با درود فراوان
خواستار تبادل لینک هستم.به وبلاگم بیا و نظر بده خوشحال میشم.نام درخواستی ات را بگو تا لینکت کنم.منم با نام ایران باستان لینک کن.اخه هرچی باشه ما همشهری هستیم چون من بچه کاشانم.
با سپاس فراوان و بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد