سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۶۶- ناز مستاجر

بیش از یک ماه از پی گیری محلی برای مهد می گذرد که در نهایت به پیدا کردن منزل مرحوم حاج الماسی منجر شد و البته مشروط بر تخلیه منزل توسط مستاجرین آن که کارکنان پروژه جاده نابر می باشند. 

بگذریم از این که برای بستن قرارداد مسیر پر فراز و نشیبی طی شد، از صحبت کردن با کارپرداز مالک گرفته تا راضی کردن کلیه ی صاحبان حق تملک تا اینکه بالاخره قرارداد امضا گشت. ناگفته نماند که محبت مالکین شامل حال مجموعه گشت تا بدین جا رسید والا اصل موضوع مورد قبول واقع نمی گشت.  

بعد از امضا شدن قرارداد حدود دو هفته است که در حال چک و چونه زدن با مستاجرین موجود هستیم که محل را ترک نمایند. کارپرداز مالک ادعا می کند که قرار داد تا ۱۵ مهر می باشد و کارپرداز مستاجر مدعی است که قرار داد یک ساله با مستاجرین دارد و از طرف دیگر هیچ ارتباط حقوقی و مکتوب مابین مستاجر و کارپردازش و مالک و کارپردازش و هر کدام به صورت ضربدری با یکدیگر برقرار نمی باشد. 

با همه توصیفات فوق الاشاره، کار خود را شروع کرده ایم. نمای مکان در حال تکمیل شدن است و داخل حیاط نیز یک سری کارهای تعمیراتی و پاک سازی انجام شده است و داخل یکی دو اطاق که لوازم مستاجر نمی باشد مشغول تعمیرات شده ایم. 

مستاجر هم مانند عروس دم حجله در حال ناز کردن است که چه خانه ای برایم پیدا کنید تا این چهار تا موکت و تشک از اینجا خارج کنیم، این طوری نباشد و آن طوری باشد. و بعضی از دوستان ما هم که ادعایشان آسمان و زمین را به هم می دوزد برای همکاری این موضوع در حد حرف باقی مانده اند. 

با همه ی ازدحام کاری که دارم چند خانه برای مستاجرین عزیزی که در اثر نبود قرار داد شفاف در حال ناز کردن هستند، پیدا کرده ام و قرار است فردا صبح محل را تخلیه نمایند. و این در حالی است که هنوز حاضر نشده اند برای مکان جدید پای قرار داد بروند گویا علاقمندند مثل مکانی فعلی در یک حالت غیر شفاف و مسئولیت ناپذیر طی نمایند. 

شاید بعضی از دوستان اشکال بگیرند که چرا سلسله مراتب گرفتن مکان و تعمیرات و مابقی کار به ترتیب طی نشده است که بنده در پاسخ عرض می کنم اگر در وضعیت موجود منتظر سلسله مراتب باشیم چیزی نیست جز از دست دادن زمان و انجام نشدن کار 

قبل از اینکه دست به هرگونه کاری بزنیم، کار و نحوه انجام را به صورت مکتوب خدمت شهردار و بخشدار و شورای شهر و امام جمعه محترم ارائه نموده ام. و به صورت حضوری از شهردار و رئیس شورا درخواست نمودم که به محل بیایند و از نزدیک شروع کار و وضعیت را  نظارت نمایند. اما آنچنان توجهی به این موضوع از طرف شهردار و رئیس شورا صورت نمی گیرد. تا در آینده چه شود؟

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com


هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند
movafagh bashi

گروه چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ http://kap.blogsky.com

نگران نباش مهندس!
حالا حالا جا کار داره!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد