سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۶۸- بهشتی ها با جهنم ها هم اینگونه صحبت نمی کنند

زمانی که در عالم خیال وضعیت دهکده جهانی را زیر و رو می کنی و سیاهپوستان و فقیران و تبعیض نژادی و وضعیت حقوق بشر و دموکراسی در کشورهای جهان سوم و همه را از نگاه دبیر کل سازمان ملل متحد و گاهی رئیس جمهوری آمریکا بررسی می کنی و نظریه ارائه می دهی و وقتی از بالا ابر خیال بر زمین یک روستای کوچک که نام شهر بر خود گرفته پایین می افتی و در اولین برخورد با یک کشاورز ساده روستایی تمامی نظریه هایت دچار تغییر و تحول می گردد؛ چگونه می شوی؟
آری در حرف بسیار ساده و در عمل بسیار مشکل و شاید هم چون ابتدای راه هستیم اینگونه می نماید.
گاهی فکر می کنم من خیلی از خودم متشکر هستم و این را زمانی بیشتر فهمیدم که در انتهای جلسه ای که با اعضا شورا و امام جمعه محترم در رابطه با مسائل نشریه بهشت پنهان داشتیم و بیان کردیم که ما نقد و اطلاع رسانی می کنیم و نیمه خالی لیوان را نشان افکار عمومی می دهیم و شما هم با استفاده از اهرم هایی که دارید فضای نقد و انتقاد و ظرفیت ها را بالا ببرید، و انتظار داشتیم امام جمعه ازمان تعریف و تمجید کند به یک جمله بسنده کرده و آن این که «بهشتیان با جهنمیان هم اینگونه صحبت نمی کنند»
کارهایی که در اعتقادات اینجانب بوده است و شعار حقیر «نیازهای مشترک، جمع شدن قابلیت های متفاوت، کمک دولت مردان» در حرف چند کلمه است و در عمل یک دنیا کار و نیاز دارد تا صبر و حوصله به خرج دهیم و فرهنگ سازی کنیم و دوام آوریم و ادامه دهیم.
ارتباط با مسئولین و مردم مطمئناً به نفع است هرچند در حال حاضر اعضای شورا به قول خودشان با زیرکی برخورد می کنند (در جلوی رو تایید می نمایند و در جلسات پشت سر تکذیب) و شهردار که تا کنونی کمکی از ایشان دریافت نشده است و بخشدار که اعتقاد دارم مردی با فکر باز و هرگونه کمکی که از دستش بر بیاید دریغ نمی کند و بسیار با ظرفیت است و امام جمعه محترم که هرچند مواضع خود را شفاف بیان نمی دارد، تا اندازه ای از حمایت ایشان برخوردار هستیم و تنها اشکالی که به نظر من می رسد و می توانم در رابطه با ایشان بیان دارم این است که مسئولین ارگانهای مختلف از کوچک تا بزرگ و حرفهایش برای ایشان عین اسلام است و دارای تقدس فراوانی می باشد. و این، کار را برای ما سخت می کند.
در حال حاضر با دوستان نشریه بهشت پنهان همکاری می کنم وبه کمک خانم خدیجه کاردان  در حال راه اندازی مهد کودکی در ابتدای محله باغستان می باشیم و همچنین راه اندازی دفتر دیتا در محله امام که هم دفتر نشریه می باشد و هم می تواند به علاقمندان اینترنت خدمات ارائه دهد. در عین حال مجموعه فرهنگی محله کارگاه نیز در حال فعالیت است که جلسات نشریه در طول هفته و جمعه ها در آنجا برگزار می گردد.

نظرات 2 + ارسال نظر
c دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http:// wwwjamecd .com/ads

سلام اگه می خوای بصورت مادم العمر پول در بیاری فقط لازم بیای تو سیسیتم همکاری در فروش جام جم عضو بشید.
روش کار به این صورت که شما در سایت عضو میشوید و کدهای فروشگاه روازداخل پنل عضویت خود بر دارید و تو سایت یا وبلاگتون بذارید.
بعد محصولات در سایت شما نمایش داده میشه و
سپس بر اساس هر فروشی که از داخل سایت شما باشه 20 درصد از فروش کل به شما میرسه.
حساب و کتاب شما به صورت کامل و دقیق داخل پنل شما قرار داره شما هر زمان که در خواست بدین پول شما بعد از وصول محصول
پرداخت میشه.
در ضمن شما بر اساس هر نفر عضو که بیارید 3 درصد از مبلغ کل اون فروش زیر مجموعه شما به صورت مادم العمر پر داخت میشه.
حساب زیر مجموعه های شما دقیقا داخل پنل شما محاسبه شده و شما دسترسی کامل خواهید داشت.
پس هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنید که یک دقیقه دیگه دیره.
شانس فقط یک بار به شما رو میکند.
www.jamecd.com/ads

گروه چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://kap.blogsky.com

شاید منظور امام جمعه محترم این بوده که
۱-بهشتیان و جهنمیان هم به این خوبی و ...(عشقولانه!)با هم حرف نمی زنند که شما...
۲-بهشتیان و جهنمیان اصلا با هم حرفی نمی زنند یا حرفی ندارند که بزنند..
۳-آنها با هم چت میکنند...
یا..؟نظر شما چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد