سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۷۴- شعار محوری شرکت

امروز جلسه ساعت 10 تا 12 نشریه، اختصاص یافت به ویرایش و ویراستاری پیش چاپ شماره ششم نشریه؛ این شماره متفاوت با شماره های قبلی روی کردی مثبت تر راجع به اوضاع و احوال منطقه دارد و فکر می کنم اثر گرفته از جلسه شورای سردبیری و اعضای شورای اسلامی شهر برزک و امام جمعه ی محترم می باشد. و فکر می کنم با یک ظرافت خاصی مطالب مثبت و منفی را کنار هم جمع نموده است.

بعد از ظهر جاج آقا مرتضی را دیدم و با توجه به این که صحبت مهد مطرح شد، ایشان با آشنایی که با مسئولین دارند، پیشنهاد دادند نامه ای از مسائل و مشکلات تنظیم نمایم تا انشاءالله راهنمایی و کمکی دریافت داریم. نامه زیر حاصل این گفتگوی کوتاه بود: 

جناب آقای درویش پور
معاونت محترم مشارکت های مردمی و اشتغال و موسسات خیریه سازمان بهزیستی کل کشور
سلام علیکم
شرکت تعاونی عماد با توجه به  شعار محوری خود «نیازهای منطقه ، قابلیت های متفاوت و اتحاد مردم، کمک مسئولین» اقدام به انجام اموری نموده است که هرچند توجیه اقتصادی ندارد، ولی به نوعی نیاز عمومی محسوب می گردد.

طرح هایی چون مجموعه فرهنگی و دفتر توزیع پهنای باند اینترنتی و بالا بردن آگاهی عمومی و اطلاع رسانی با همکاری در انتشار نشریه «بهشت پنهان» از این دست امور می باشد.
همچنین شرکت تعاونی عماد با کمک خانم خدیجه کاردان دارنده مجوز مهد کودک و پیش دبستانی با اجاره کردن مکانی متناسب، در حال راه اندازی مهد کودک است.
آنچه لازم به ذکر است؛ همانطور که اطلاع دارید، مردم شهرهایی کوچک مانند برزک قادر به پرداخت تعرفه های مربوط نمی باشند و از طرف دیگر هزینه ها صرف شده با شهرها بزرگ مساوی است و تا آنجا که حقیر اطلاع دارم، سازمان تسهیلاتی برای این امور تعریف نکرده است. از این رو خواهشمند است در صورت امکان مجموعه را راهنمایی و مساعدت فرمایید.
با تشکر
عبدالمجید رفیعی برزکی
مدیر عامل شرکت تعاونی عماد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد