سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۸۰- دومین همایش شعر نجوای پاییز

امروز جلسه هفتگی نشریه بهشت پنهان طبق معمول ساعت 10 شروع و با بحث و گفتگو راجع به بازخوردها شماره قبل و تقسیم کار برای شماره بعدی تا ساعت 12 ادامه یافت. یکی از تصمیم های مهمی که گرفته شده توجه به مطالب خوب و کافی و به موقع توسط کارگروهها و دوستان جهت ارتقا نشریه بود.
در پایان دعوتنامه های دومین همایش شعر نجوای پاییز کاری از نشریه دانشجویی گفتمان دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل به مدیر مسئولی خانم زهره بیدگلی زاده بین اعضا توزیع گشت و قرار شد جهت رفتن به همایش در صورت امکان گروهی اقدام گردد.
متن دعوتنامه به صورت ذیل است:
نجوای پاییز
هوالسمیع
سرور ارجمند آقا مجید رفیعی
سلام علیکم؛
زمین می وزد، آسمان می بارد، دست های درختان، کنایه های حیات دارد، صدای خش خشی از فرش به عرش می رسد و ما اینجا، در هیاهوی سرد پاییز، در محفلی گرم و شاعرانه، در شکوهمندترین بارش رحمت الهی، در آستانه ی میلاد گهربار هشتمین حجت سرمدی، میزبان اندیشه های ژرف و دل سروده های سبز حامیان ادب پارسی خواهیم بود.
حضور ارزشمند شما سرور گرامی، در دومین همایش شعر نجوای پاییز، که با همت دوستا عزیزمان در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل ( نشریه دانشجویی گفتمان) و همراهی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود، مایه ی امتنان و خرسندی فراوان است.
ما در این جمع لطیف، لطف تو را می طلبیم.
زهره بیدگلی زاده ؛ مدیر مسئول نشریه دانشجویی گفتمان
میثم نمکی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل
دکتر رضا رمضانی؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل
زمان: 20 آبان 1387 ساعت 15:30 الی 18
مکان: آران و بیدگل، خیابان معلم، کانون سردار شهید قاسم عربیان (کانون نصر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد