سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۴۰۴- جلسه مشترک

امروز  جلسه مشترک نشریات محلی با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و فرماندار در فرمانداری کاشان جهت بررسی مشکلات مطبوعات محلی برگزار شد.  

این جلسه که به ابتکار فرماندار محترم شهرستان کاشان برگزار شد نشان از عزم جدی ایشان در رسیدگی به مشکلات مطبوعات داشت. 

 در این جلسه  مدیران  مسئول نشریات آرمان کاشان و بهشت پنهان و نشریات تخصصی دانشگاه کاشان و دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند و جای مدیر مسئول  هدهد کاشان و نشریه طوبی خالی بود. که گویا طوبی انتشار خود را متوقف نموده است. 

در ابتدای جلسه فرماندار با بیان

این که تصمیم دارد تا مشکلات را بشنود و در صورت امکان کمک و در غیر این صورت حداقل آشنایی صورت گیرد.

در ابتدای جلسه مدیران مسئول به بیان مشکلات مرتبط پرداختند که اهم آن عبارت بود از مشکلات مالی و عدم حمایت های فرهنگ و ارشاد و سطحی بودن مطالب در نشریات خبری و محلی به جهت مشکلات مالی و نبود همکاری مناسب بین اداره های شهرستان با خبرنگاران و مطبوعات و نهایتاْ  پیشنهادهایی نیز مطرح گردید. 

در پایان بعد از توضیحات رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرماندار به جمع بندی مطالب پرداخته و تصمیماتی گرفته شد. که به شرح زیر است. 

۱- فرهنگ و ارشاد موظف شد حمایت های مالی قانونی که برای نشریات انجام نشده بررسی و ظرف بیست روز نتایج را به اطلاع فرمانداری برساند.  

۲- فرهنگ و ارشاد موظف شد جلوی انتشار نشریاتی که با محمل داخلی از طریق ادارات چاپ و توزیع می گردد و بدون مجوز هستند را گرفته و سمت و سوی اطلاع رسانی را به طرف نشریات محلی سوق دهد. 

۳- قرار شد نشریات محلی پیشنهادهای خود را در رابطه با بهتر شده وضعیت مطبوعات به فرهنگ و ارشاد و فرمانداری انعکاس دهند 

۴- فرهنگ و ارشاد موظف شد با تشکیل جلسه ای با حضور نفرات بیشتری از اصحاب مطبوعات در دو ماه دیگر در فرمانداری وضعیت حل مشکلات را گزارش دهد. 

۵- فرهنگ و ارشاد موظف شد جلسه ای با حضور کارشناسان و مسئولین وزارتخانه و استان و با حضور اصحاب مطبوعات برگزار تا مسائل و مشکلات به نحو بهتری بررسی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد