سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۴۳۹- دکتر صفری و 10 عنوان کتاب منتشر شده در سال جاری

 

پورتال خبری کاشان  :‌دکترجواد صفری ، دکترای شیمی ، رییس اسبق دانشگاه پیام نور کاشان و عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در سال 87 مبادرت به انتشار 10 عنوان کتاب هریک به شمارگان یکهزار جلد نموده است . این کتابها شامل : 

1 –  "سلاح پنهان "( مرگ خاموش ):‌نویسنده در پیش گفتار آن اشاره به مجروحان شیمیایی جنگ تحمیلی و تاریخچه ساخت و استفاده جنگ افزارهای شیمیایی در گذشته و دهه اخیر وهمچنین عوامل شیمیایی و روشهای تهیه برخی از آنها نموده است .  این اثر با قیمت 12هزارریال در تیراژ یکهزارنسخه در سال 87  چاپ ودر اختیار علاقمندان قرارگرفته است
2 – "همراه با کارآگاهان "شیمی در هزار سوم  :‌نویسنده در پیش گفتار شیمی وکاربردهای آن در بخشی از زندگی روزانه انسانها دانسته و کاربرد گسترده ی شیمی در پزشکی ، داروسازی ، صنایع غذایی ، صنایع کشاورزی و انرژی را نشان از اهمیت این علم در جوامع بشری دانسته است . این اثر با قیمت 17 هزار ریال و در شمارگان یکهزارجلد در سال 87  به چاپ و در دسترس علاقمندان قرارگرفته است .

3 –  "حلقه های جادویی در شیمی"(رمز پایداری در طبیعت ):نویسنده در این کتاب قصد دارد برخی از مولکولهای حلقوی را معرفی کند  . این کتاب نیز با قیمت 18 هزار ریال در تیراژ یکهزار جلد در سال 87 به چاپ رسیده است .
4 – "آزمایشهای جذاب درشیمی"( هیجان را در شیمی تجربه کنید):نویسنده کتاب در بخشی از مقدمه آورده است شیمی چون خوراکی است که بدون چاشنی آزمایش ،‌ دلچسب نیست . صدای یک انفجار کوچک ، دیدن رنگ های زیبا و درخشان هرکسی را به هیجان می آورد ، این شور و اشتیاق می تواند زمینه کنجکاوی فراگیران را مهیا کند
این کتاب با قیمت 20 هزار ریال و با تیراژ هزارجلد سال 87 چاپ و در اختیار علاقمندان قرارگرفته است .
5 – "چشم اندازی در صنعت پوشش":عنوان دیگری ازسری کتابهای دکتر جواد صفری است که در پیشگفتار این کتاب آمده است فن آوری نانو یک میدان چند بعدی است که زمینه های وسیع و متنوعی از ابزارها را در حوزه ی مهندسی ، زیست شناسی ، فیزیک و شیمی پوشش می دهد . این کتاب نیز با قیمت 15 هزار ریال و در یکهزار تیراژ در سال 87  به چاپ رسیده است .
6 – "توانایی و هوش"(NMR.MRI )عنوان دیگری از این نویسنده توانا است که در قسمتی از مقدمه آورده است :یک روش طیف بینی است که برای شیمیدانان عالی از اهمیت والاتر نسبت به طیف بینی مادون قرمز برخورداراست . بسیاری از هسته ها را میتوان با روش رزونانس مغناطیسی هسته ای مطالعه کرد . این کتاب با قیمت 12 هزار ریال و شمارگان یکهزارجلد در سال 87  به چاپ رسیده است .
7 – "شیمی در زندگی روزمره " و (کشف تقلب در مواد غذایی ):این مجموعه شامل دو فصل است ، در بخش اول ، کاردبردهایی از ترکیب های ساده ی شیمیایی در خانه داری عنوان شده است و در فصل دیگر ، از دیدگاه شیمی ، به بررسی تقلب هایی که در فرآورده های غذایی انجام می شود می پردازد . این کتاب نیز با قیمت 18 هزار ریال و در یک هزار تیراژ در سال 87 به چاپ رسیده است .
8 – "سراب کراک" ( خلسه مرگ):نویسنده در ابتدای پیش گفتار آورده است ، اعتیاد، پدیده ای است که از شش هزارسال پیش به تدریج در تارو پود جوامع بشری رسوخ کرده است ، بطوریکه که در عصر نوین ، یکی از خانمان سوزترین بلاها محسوب می شود . هیولایی که قدرت تفکر، خلاقیت و سازندگی را از انسانها زدوده و تیشه به ریشه بنیان خانواده ها می زند. کتاب مذکور با قیمت ده هزار ریال و شمارگان یکهزار درسال 87 به چاپ رسیده است . 
9- "از کلام تا کمال"‌ به رشته شیمی از دبیرستان تا فوق دکتری می پردازد در این کتاب سعی بران بوده که اموزش و پرورش ما باید توجه داشته باشدکه برای ورود به دنیای امروز باید با سرعت خود را اماده کند زیرا فن اوری نانو دنیا را قبضه نموده و هنوز اموزش و پرورش ما اندر خم یک کوچه است. این کتاب در تیراژ یکهزار جلد و با قیمت 12 هزار ریال در دسترس علاقمندان است . 
10- "تحولی در مواد زیست سازگار" این کتاب صحبت از جایگزین های زیستی داخل بدن انسان است که به شدت از فن اوری نانو استفاده می شود و فن اوری نانو را بخشی از آینده  ندانسته بلکه همه آینده دانسته و سهم هر بازاری در هر کشوری در زمان شکل گیری ان بازار تثبیت می شود و زمان سرمایه گذاری برای رسیدن به جایگاه مناسب زیست فن اوری همین امروز است که به حمد حق کشور در این زمینه خوب رشد کرده و موسسه رویان در زمینه های مختلف خوب کار می کند . این کتاب نیز با قیمت 12 هزار ریال و با شمارگان یکهزارجلد به چاپ رسیده است  


 

نظرات 1 + ارسال نظر
مخدی وطن دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ http://vatankhahmehdi .blogfa.com

سلام
کافی نت نزدی آخرش هم که زدی هر موقع که آمدیم سیستم نبود
چهار تا سیستم درست و حسابی برای اینجا بیار
خدا حافظ
دوستار شما در هر سازمان موب
مهدی وطن خواه

سلام
با توجه به این که این سعی می کنیم این مجموعه طبق استانداردهای جهانی رفتار کند. از این رو با رزرو سیستم می توانید برای وقت خود برنامه ریزی مناسبی داشته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد