سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۴۴۶- بزرگراه کاشان مشهد اردهال با52 درصد پیشرفت در حال اجرا است

یک هزار و600 کیلومتر راه در حوزه استحفاظی منطقه کاشان تحت پوشش اداره راه و ترابری شهرستان کاشان قراردارد.
به گزارش پورتال خبری کاشان علی فلاحی در گفتگو با خبرنگاران:‌ حفظ و نگهداری از راههای حوزه استحفاظی را  وظیفه اصلی اداره راه و ترابری دانست  وگفت علاوه براین پیگیری پروژه های مورد نیاز شهرستان و رفع مشکلات محورهای پرترافیک ، خط کشی راههای حوزه استحفاظی ، نصب علائم و رفع نقاط حادثه خیررا از دیگر وظایف این اداره برشمرد .

علی فلاحی با اشاره به بارش برف سنگین هفته گذشته در محورهای کوهستانی قزآن ، ورکان و قهرود گفت :پاکسازی این این محورها با 6 اکیپ ، هراکیپ شامل 6 نیرو با استفاده از گریدر ، لودر و دو دستگاه کامیون مجهز به بیل برف روبی ونمک پاش در همان ساعت اولیه کلیه محورها باز و تردد در آن ادامه یافت .
وی همچنین از بازسازی محور قهرود به قمصر به طول 12 کیلومتر خبرداد و گفت : برای بازسازی این محورکه 8 کیلومترازآن بازگشایی شده بالغ بر30 میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل در نظر گرفته شد ه که تاکنون 20 میلیارد ریال آن  تخصیص یافته است .
علی فلاحی از 16 منطقه حادثه خیر در محورهای منطقه شهرستان کاشان شامل،  پیچ سعدآباد در محورورکان ، محور کم عرض نابر ، تقاطع دارالسلام ، پل کم عرض محور اصلی جاده قم به مشکات ، محور خم به جزه ، پیچ مسلم آباد به جاده قمصر ، پل مسلم آباد ، محورقزآن ، تقاطع سوک چم و تقاطع مرق به ورکان اعلام کرد و گفت : با پیگیریها و اقداماتی که اداره راه و ترابری داشته نقاط حادثه خیزاین محورها در حال برطرف شدن است .
وی با اشاره به آغاز پروژه بزرگراه کاشان – مشهد اردهال از سال 84 پیشرفت این پروژه را مثبت ارزیابی کرد و گفت : این پروژه به طول 35 کیلومتر تا کنون 52 درصد پیشرفت داشته  است و بالغ بر5 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور هزینه شده است و برای تکمیل و بهره برداری از آن نیاز به 80 میلیارد ریال اعتبار است .  
علی فلاحی در ادامه از اجرای 10 طرح روستایی در شهرستان کاشان خبرداد و افزود : این طرح ها شامل احداث راههای روستایی زنجانبربه جهق ، آزران ، ورکان ، کامو ، باند دوم  محور نشلج ، فتح آباد ، قه و احداث راه و پل مسلم آباد وحسین آباد است .
به گفته وی راه رحق به وسف از توابع قم ازجمله طرحهای در دست اقدامی است که مطالعات این طرح با عنوان از حرم تا حرم از محل زیارت سلطان علی بن محمد بافر (ع) تا حرم حضرت معصومه را شامل می شود در دست بررسی است .
وی همچنین بهسازی و تکمیل راه قزاآن و بهسازی و آسفالت راه تجره – پنداس و آرنجن به ورکان و تکمیل و ترمیم  راه روستای قزاآن را از دیگر طرحهای در دست اقدام این اداره برشمرد .
سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان کاشان و آران و بیدگل متوسط پیشرفت عملیات این پروژه ها را 70 درصد اعلام کرد .
علی فلاحی ، آزادسازی زمین های کشاورزی و تاسیسات شبکه های آب و برق ، جذب و اختصاص اعتبارات را از جمله مشکلات و موارد مانع پیشرفت سریع این پروژه ها اعلا کرد و تظهار امیدواری کرد پروژه های ذکر شده تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده به بهره برداری برسد .
وی درادامه بزرگراه کاشان ، مشهد اردهال با تخصیص 30 میلیارد ریال  ،‌ محورورکان  با اعتبار 10 میلیارد ریال ، روکش محور اردستان با 10 میلیارد ریال هزینه ،  روکش راههای روستایی با هزینه بیش از 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری واعتبارات  استانی و ملی را از جمله اقدامات اداره راه و ترابری شهرستان کاشان و آران و بیدگل برشمرد .
فلاحی همچنین پروژه راه شهرستان آران و بیدگل از پل دارالسلام تامسجد الحسین مشکات به طول 42 کیلومتر با اعتبار 30 میلیارد ریال  اعلام کرد و گفت : ایین پروژه شامل سه قطعه است که تاکنون 23 کیلومتر زیر سازی آن آماده شده است .
وی پیشرفت پروژه بزرگراه کاشان – مشهد اردهال را مثبت ارزیابی نمود و گفت : این پروژه مهم که از سال 84 به طول 35 کیلومترآغاز شده است عملیات احداث آن تاکنون 52 درصد پیشرفت داشته است 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد