سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۴۵۵- نباید از اوباما انتظار معجزه داشت

امام جمعه موقت کاشان گفت :با مراسم تحلیف "اوباما"‌و جانبداری بعضی از مطبوعات از وی که فکر می کنند با آمدن رییس جمهور جدید این تفکر که در ساختار سیاستهای آمریکا تغییراتی ایجاد خواهد شد اشتباه محض است .
به گزارش پورتال خبری کاشان حجت السلام علی احتشام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد حبیب ابن موسی (ع) گفت : حمایت از رژیم صهیونیستی و اسرائیل ، قانون نانوشته ای در سیاست آمریکا است که هرمسئول آمریکایی بخواهدخلاف آن عمل کند آمریکایی محسوب نمی شود .

امام جمعه موقت کاشان گفت :با مراسم تحلیف "اوباما"‌و جانبداری بعضی از مطبوعات از وی که فکر می کنند با آمدن رییس جمهور جدید این تفکر که در ساختار سیاستهای آمریکا تغییراتی ایجاد خواهد شد اشتباه محض است .
به گزارش پورتال خبری کاشان حجت السلام علی احتشام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد حبیب ابن موسی (ع) گفت : حمایت از رژیم صهیونیستی و اسرائیل ، قانون نانوشته ای در سیاست آمریکا است که هرمسئول آمریکایی بخواهدخلاف آن عمل کند آمریکایی محسوب نمی شود .
احتشام گفت : تنها اعتراض و انقلاب مردم آمریکا است که می تواند بر علیه رژیم صهیونیستی وارد عرصه شود نه دولت مردان آمریکایی که نمی توانند خارج از گردونه دو حزب جمهور یخواه و دمکرات باشند .
به گفته وی حکومت آمریکا و شخص رئیس جمهور آمریکا ، کنگره و سنای آمریکا منافع خودشان را با اسرائیل گره زنده اند و کسی از "اوباما" و بالاتر از"اوباما" ،‌ نباید انتظارمعجزه داشته باشد.
امام جمعه موقت کاشان خاطرنشان کرد اکر امروز "اوباما"دستور بسته شدن زندانهای "سیا" را صادرمی کند خیلی خوشحال نباشید ، چرا همه دنیا می دانند  "سیا "‌ دهها زندان در سراسر دنیا دارد .
وی یادآورشد : اکنون که دو تا از زندانهای آمریکا لو رفته ،‌ برای خام کردن عده ای دستور بسته شدن آنها را داده درحالی که زندانیان این زندانها را به زندانهای مخوف و گمنام دیگر منتقل کرده اند .
حجت السلام احتشام انتظار معجزه از کابینه "اوباما" را خطا و به بیراه رفتن دانست و افزود :‌ مطمئن باشید کابینه "اوباما" با فعالیتهای هسته ای ایران موافقت نخواهد کرد و منافع مردم آمریکا را از منافع رژیم صهیونیستی جدا نخواهد کرد چون همیشه تذکر می دهد ما از امنیت رژیم صهیونیستی و اسرائیل دفاع می کنیم .
امام جمعه موقت کاشان با اشاره به ترفند "اوباما" در جریان بستن زندانهای"سیا "‌ این ترفند را ملاک تغییرسیاستهای سلطه گرانه آمریکا نداست و افزود :  ما طبق فرامین دینی و دستورات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای حتی لحظه ای دست از حمایت فلسطین ومسجد الاقصی برنخواهیم داشت و تا ما هستیم مبارزه با آمریکا و رژیم و صهیونیستی هم ادامه خواهد داشت .
وی خاطرنشان کرد : ما تاآخرین نفروآخرین نفس ایستاده ایم و هرندایی در دنیا که به حمایت از قدس و مسجدالاقصی و فلسطین طنین انداز شود برای آنها پشتوانه ای قوی خواهیم بود .
امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به دیپلماسی قوی ایران در قبال  روشنگری افکارعمومی دنیا در قبال مسئله غزه گفت : ‌اگر درصحنه های بین المللی نیز بتوانیم  چنین دیپلماسی قوی را دنبال کنیم آن وقت باید انتظار فاصله گرفتن دست اندرکاران سیاسی جهان از اسرائیل را داشته باشیم درغیراین صورت هیچ رئیس جمهوری در آمریکا از اسرائیل جدانخواهد شد .
وی همچنین از پیروزی مردم غزه در مقابل اسرائیل  بعنوان معجزه ای که زمان از بیان اش عاجز مانده است نام برد و گفت : معجزه 22 روزه حماس درغزه به دنبال معجزه 33 روزه حزب الله لبنان رخ داد و اکنون منتظرمعجزه 11 روزه در جنگ 11 روزه دیگری هستیم تا به امید خدا طومار اسرائیل را برای همیشه از نقشه جغرافیای زمین حذف شود .
احتشام با اشاره به اعتراف رژیم صهیونیستی  به جنایاتش در غزه گفت : رژیم غاصب اسرائیل بعد از22 روز اقرار کرد 22 هزارتن بمب فقط روی منطقه کوچکی به وسعت 360 کیلومتر فرو ریخته است و بیش از 700 تانک ونفربر ولودر را پشت دروازه های این منطقه قرارداده است تا بتواند تنها یک شهراز این منطقه را به اشغال خودش درآورد.
به گفته وی دشمن در حادثه غزه فکر پیام مقام معظم رهبری و دیپلماسی موفق دولت جمهوری اسلامی را نکرده بود.
امام جمعه موقت کاشان خاطرنشان کرد اکنون زمان آن رسیده است تا جمهوری اسلامی ایران به جای اینکه همیشه در اتحادیه ها و کنفرانس های دیگران شرکت کند ، این خواسته امام را تحقق بخشد وخود مبتکر نهضت کشورهای طرفدار مظلوم در دنیا باشد .
به گفته وی امروز دولت فعال و پرتلاش ما باید پایه گذار اجتماع سران طرفدار مظلوم دنیا باشد وبا دولتهای هم پیمان خود ، اتحادیه ای قوی را تاسیس کنند . 
 احتشام در بخش دیگری از سخنانش رژیم 70 ساله  آتاترک در ترکیه بعنوان رژیمی لائیک وضد دین خواند و گفت : صدروانقلاب اسلامی به جهان باعث شد تا رئیس جمهور فعلی ترکیه بعنوان یک مسئول رسمی ،  غزه را به کربلا تشبیه کند .
امام جمعه موقت کاشان همچنین نقش صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تنویرافکارعمومی جهان در قبال انعکاس لحظه به لحظه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را مثبت خواند و گفت : در حالیکه تمامی شبکه های جهانی خفقان گرفته بودند دو شبکه العام و پرس تی وی تمامی صحنه های جنایات رژیم صهیونیستی را به سراسر جهان مخابره کردند و دنیا را تکان دادند .
وی افزود : این اقدام شبکه العالم و پرس تی وی به کام رادیو تلویزیونهای ضد انقلاب خوش نیامد و گفتند هروقت تلویزیون ایران را بازکنی خون و صحنه های مجروحین و بجه های مجروح را نشان میدهد .
حجت الاسلام علی احتشام انعکاس جنایات اسرائیل در غزه توسط شبکه های ایرانی برای آمریکاورژیم صهیونیستی اسرائیل که قصد داشتند جنایات شان با سانسور خبری انجام شود را سخت و عذاب آورخواند و گفت : نباید از نقش مهم خبرنگاران فلسطینی واحد مرکزی خبر و دو شبکه العالم و پرس تی وی که الحق و الانصاف عملکرد خوبی داشتند به سادگی گذشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد