این وبلاگ از تاریخ۱۷.۱۱.۹۲تا یک ماه اپ دیت نمیشود

شهرداری

کار جالب شهرداری شهر برزک

دریک روز برفی که تمام جاده هارو برف گرفته بود  فعالیت چندتا از کارگرای شهرداری توجهم رو جلب کرد.دیدم سه کارگر شهرداری توی سرما که به دست هرکدام هم یک بیل بود دارن بابیل برفهای روی کاج هارو پایین میکنن بعد تو همون روز جلوی من 3نفر لیز خوردن وافتادن وشهرداری هم تو مسیر هیچ نمکی نریخته بود.اخه چرا باید کوچه ها پراز برف باشه وکارگرا بیان یرف درختارو پایین کنن؟؟

اصلا اگه برف روی درختا بمونه چه مشکلی پیش میاد؟؟

مردم مهم تران یا درختا؟؟



سیل برزک بر گرفته از کتاب خانم جهانی


بیان حادثه ی سیل برزک سال1335

 (در این مطلب حادثه ی سیل به زبان رایجی و عامیانه براتون گذاشتم +چند تا از عکسهای این واقعه)
(در ادامه مطلب)

ادامه نوشته

دهه ی فجر


رسید موسم بهمن بهار باز آمد
جلال محفل ما، یار دل نواز آمد
به پاست خیمه آلاله‏های صحرایی
«و ان یکاد» بخوان موسم نیاز آمد
درون هر ورق سبز بنگری، بینی
جمال یوسف مصری در این تراز آمد
چراغ لاله فروزان شد از دم عیسی
شمیم یاد عزیزانِ پاکباز آمد
زمان، زمان طلوع است و فجر بیداری
کنون که جلوه خورشید برفراز آمد

 **************************************

دهه ی فجر انقلاب اسلامی را به همه ی ایرانیان تبریک میگویم  و امید وارم با کمک خدای متعال واستفاده از سخنان مقام معظم رهبری  ادامه دهنده ی این نهضت بزرگ باشید و اجازه ندهید که خون شهدا به هدر رفته باشد.

(در ادامه مطلب شاهد پیام امام در روز22بهمن به مردم باشید)

ادامه نوشته

عکس های جالب2

چند تا عکس جالب مثل اون دفعه براتون گذاشتم برید ببینید.

(ادامه مطلب...)

ادامه نوشته

زاینده رود

خشکی زاینده رود در اصفهان

یه روزی هرکی میومد تو اصفهان میگفت کجا برم برا گردش ما با افتخار وغرور اسم زاینده رودم می اوردیم ولی حالا شده...

حالا هر کس میاد تو اصفهان میگه کجا برم برا گردش با شر مندگی میگیم برو پارک...

ما امید واریم که هرچه زود تر این فاجعه به اخر برسه وزاینده رود به حالت قبلیش برگرده.



محفل ادبی

محفل ادبی (همسفر بازمستان برزک)روز جمعه ساعت 9الی12در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برزک برکزار شد
 
(برای دیدن شرح و تصاویر این جلسه به ادامه مطلب بروید)

ادامه نوشته

اوای باران

سریال اوای باران


www Campec Ir seryal avay baran 2 عکس های سریال «آوای باران»

(چندقلم سوتی .انتقادوعکس از مجموعه ی اوای باران را در ادامه مطلب شاهد باشید)

ادامه نوشته

عکس های جالب

چندتا عکس جالب و سوتی توادامه مطلب براتون گذاشتم برید ببینید

عکس های داغ و خنده دار از سوتی های ایرانی

(در ادامه مطلب)
ادامه نوشته

شهر اورد 78


شهر اورد سرخ ابی

                  

نبرد

پرسپولیس_استقلال

داربی78

باقضاوت سعید مظفری زاده

در

ورزشگاه ازادی

روز جمعه ساعت15

(در ادامه مطلب شاهد تاریخچه.کاریکاتور .وعکس های قدیمی داربی باشید)

(حدود 30عکس)

ادامه نوشته

جام دوستی

جام دوستی

جام به ویدجا رفت

تیم اول:نوین تک ویدجا

تیم دوم:شهدای ازوار

تیم سوم:شهید گمنام برزک

(حواشی درادامه مطلب)


ادامه نوشته

cognizable

چند مورد از چیز هایی که احتمالا نمی دانید!!!!!!!
(در ادامه مطلب)

ادامه نوشته

ظریف حریف

ظریف حریف
یکی از قشنگ ترین شعر های سیاسی ,طنز را در ادامه مطلب شاهد با شید
ادامه نوشته

استقلال

استقلال یا تابلو تبلیغات


عکس بالا مربوط به یکی از بازیکنان تیم استقلال است ما کار به بازیکنش نداریم مشکل پیراهن(ادامه مطلب)
ادامه نوشته

احمد صادقیان

به نام خدا

عکس بالا مربوط به اقای احمد صادقیان برزکی یکی از افراد تاثیرگذار در بخش فرهنگی تاریخی شهر برزک است.ایشان در سال های اخیر دست به کار مبتکرانه ای زده واز تمامی مناظر دیدنی برزک مانند:کوه ها,چشمه ها,اماکن تاریخی,وباغات ومزرعات وهمچنین از مردم خون گرم شهر برزک عکس برداری می کند.تعداد عکس های اقای صادقیان به بیش از 30000قطعه میرسد.(ادامه مطلب)

ادامه نوشته

150لغت (برگرفته از کتاب خانم جهانی)

150لغت عامیانه ی برزک
را درادامه مطلب مشاهد کنید

ادامه نوشته

بمب خنده

امتحان شیمی :گازئیل راتعریف کنید؟برادر عزرائیل,اسرافیل,میکائیل وجبرائیل است ولی تفاوتش اینه که مثل انها تو کار وحی پیام رسانی نیست این وظیفه اش شعله ور کردن جهنم است

دیدار امام جمعه با وبلاگ نویسان


دیدار امام جمعه با وبلاگ نویسان

 

جلسه با بیان حرفها و نقطه نظرات و مشکلات و درد دل های وبلاگ نویسان شروع شد و در ادامه با صحبت های امام جمعه ی محترم ادامه یافت.در این جلسه آقایان : محسن جانجانی،مجید رفیعی،احمد حدادی،مصطفی طباطبایی،حسین راستی،حمید هنرمند،بهنام مولاجان،مقداد کوهسالی،علیرضا مولاجان،حسین تمدنی،مهدی میرزایی،احمد راستی،قاسم صدیقیان،محمد رضا حشمتی و مهدی حدادی و خانم کوثر سنجریان  به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مسایل مختلفی در حوزه ی مربوطه مطرح گردید.در ادامه حجه الاسلام هیئتی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان خواستار تشکیل تشکلی اجتماعی برای وبلاگ نویسان شدند . سپس امام جمعه ی محترم ضمن خوش آمد گویی به مواردی اشاره نمودند.

ایشان با اشاره به اینکه کار در فضای مجازی که هیچ حد و حصری ندارد باید دارای هدف بوده و در جهتی خاص پیش برود.ضرورت اطلاع رسانی درست و پرهیز از تند روی در بعضی موارد و لزوم انتقاد سازنده از مسولین از دیگر موارد مورد اشاره ی ایشان بود.در پایان نیز مقرر شد تا در آینده ای نزدیک جلسه ی مجمع عمومی کانون رسانه های مجازی به همراه انتخابات هسته ی مرکزی تشکیل شود

اربعین

اربعین حسینی

   بزرگترین راه پیمایی درحدود یک ماه پس از اربعین حسینی ازتمامی مرز های عراق به سوی شهر کربلا شروع میشود که مرز مهران یکی از پر رفت و امد ترین مرز هاست .در این راهپیمایی ازپیر وجوان سیاه وسفید و...برای عزاداری به کربلا می ایند .اربعین در نزد اعراب مهم تر از عاشورا وتاسوعا می باشد .  اکثر نذورات مردم عراق و دیگر کشورها در روز اربعین است                                  

گلابگیری

این تصاویر مربوط به حدود35سال پیش است درتصویراول گلاب را مستقیم ازپارچ به داخل شیشه ی نیزه ای ریخته وگلاب ناب رابدون تقلب روانه ی بازار می کنند


                    اما در این 35سال دیگ های سنتی جای خودرا به دیگ های صنعتی داده اند ولی هیچ کدام ازاین دیگ های صنعتی نمی توانند کیفیت دیگ های سنتی راداشته باشند  .درشهر برزک نیز دیگ های سنتی برچیده وجای خود رابه دیگ های صنعتی می دهند


ادامه نوشته

ورزشی

طنز جمشید مشایخی درباره‌ی دیدارش با «مسی»

جمشید مشایخی گفت: خوشحالم که به نمایندگی از مردم ایران به سراغ مسی می‌روم.

این بازیگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: شامگاه گذشته، جلسه‌ای با آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال داشتیم و از من خواسته شد به نمایندگی از مردم ایران برای دلجویی از مسی به سراغ او بروم.

وی افزود: مردم ایران از موضوع پیش آمده ناراحت هستند و اشتباه و خطای عده‌ای همه را غصه‌دار کرده است. ما ملت با فرهنگی هستیم و برای تلافی این خطا باید کاری کنیم تا بدانند این افراد ایرانی اصیل نبودند.

مشایخی خاطر نشان کرد: باشگاه استقلال پیگیر این سفر است و به دنبال این هستند تا در آرژانتین و یا اسپانیا ملاقات را برقرار کنند و من به همراه آقای فتح‌الله‌زاده عازم این سفر خواهیم شد.

وی انتخابش برای این سفر را افتخاری دانست و گفت: لطفی است که دوستان به من بی‌ادعا داشتند.

این بازیگر پیشکسوت با بیان اینکه از دوران کودکی‌اش به فوتبال علاقه‌مند بوده است، اظهار کرد: عاشق فوتبال و کشتی بودم و به تماشای این مسابقات می‌رفتم و حتی همسرم هم در این دو ورزش کارشناس شده است و با هم در این خصوص بحث و تبادل نظر می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدارش با ناصر حجازی در روزهای آخر حیاتش گفت: دیداری بود که ایسنا تدارک دیده بود و برایم بسیار خاطره‌انگیز بود. حضور در کنار اسطوره فوتبال که در آن شرایط سخت بسیار با روحیه و امیدوار بود.

مشایخی که هفته گذشته به صورت تلفنی در برنامه 90 درباره مسی به اظهار نظر پرداخته بود، اظهار کرد:‌ به اتفاق پسر و همسرم هر هفته این برنامه را دنبال می‌کنم و از دیدن کامنت‌هایی که برای مسی گذاشته بودند و گزارشی که در برنامه هفته گذشته پخش شد، بسیار ناراحت شدم. میلیون‌ها نفر عاشق این بازیکن در مملکت‌مان هستند و نباید کار این چند نفر را به حساب همه نوشت. در شرایطی که بزرگان زیادی در ادب در کشورمان داشته‌ایم که در دنیا بی‌نظیر هستند، وقوع چنین اتفاقاتی بسیار تأسف‌برانگیز است.

تیم والیبال شهدا

تیم والیبال دبیرستان شهدای برزک

تیم والیبال دبیرستان شهدای برزک که درمسابقات والیبال بین مدارس که درسالن پوریای ولی برگذارشد شرکت نمود

شب یلدا

شب یلدا دربرزک:


تصاویری از سفره آرایی شب یلدا (32 عکس)

دربرزک شب یلدا این گونه برگزارمیشودکه تمام اقوام وفامیل درخانه ی یکی بزرگان فامیل جمع شده و خاطرات گذشته رامرورمی کنند           

 خوراکی های شب یلدا دربرزک                                               

هندوانه واناریکی ازمیوه هایی است که درشب یلدا بیشتراستفاده می شود ودرکناران ها نیزمرکبات\خیار\سیب استفاده میشود

چیزی که برزک را ازدیگر جاهامتمایزمی سازد اجیلی به نام جوزقنداست اجیل های دیگری نیز مانند:پسته\مغزبادام\مغزگردو\کیشمیش بومی ونخودچی وتخمه استفاده می شود-

حلقه ی صالحین این بار در قم


اردوی قم جمکران

اولین اردوی بسیج پایگاه شهید مدنی شهر برزک دیروز برگزار شد و جمعی از بسیجیان در این اردو شرکت کرده بودند.تقریباهمه چیز خوب بود و فقط هوا کمی سرد بود و کلا خوش گذشت.جا داره از همین جا از آقایان فرقانی ، جانجنی و میرزایی که در تدارک این جلسه تلاش فراوانی داشتند تشکر و قدردانی نمایم.راستی توی این سفر توفیق داشتیم خدمت دو تن از جوانان نخبه ی برزکی باشیم و در محضر آنان تلمذ نماییم .

آقایان "حمید هنرمند و مرتضی هنر مند"

نامبردگان در حوزه ی "اذیت کردن شیخ" ید طولایی داشته که در سفر فوق الذکر چشمه هایی از آن را نمایان کردند که این امر موجب بهت و حیرت همگان شده بود

امیدواریم هر چه بیشتر حرکت های فرهنگی و اجتماعی از این قبیل را در شهرمان برزک شاهد باشیم .با تشکر از همه دستندرکاران

بهشت پنهان


جویبار برزک

 
طبیعت زیبای برزک

عابربانک



بدونشرح

ورزشی

درخواست 1/1 میلیون بلیط جام جهانی در مدت 24 ساعت

سایت گل- طی 24 ساعت آغاز دومین مرحله عرضه بلیط های جام جهانی 2014 برزیل، یک میلیون و 179 هزار و 363 تقاضا برای این بلیط ها ارسال شده است.

به گزارش فیفا و به نقل از ایرنا، حدود 86 درصد متقاضیان را هواداران برزیلی تشکیل می دهند. بعد از برزیل، آمریکا با 38 هزار و 9 ، آرژانتین با 30 هزار و 659 ، شیلی، 23 هزار و 14 ، کلمبیا 12 هزار و 103 ، مکزیک 11 هزار و 580 ، استرالیا 8 هزار و 64، آلمان 6 هزار و 556 ، انگلیس 6 هزار 469 و فرانسه 6 هزار 6 بلیط در رده های بعدی قرار دارند.

هواداران فوتبال تا روز 30 ژانویه 2014 فرصت دارند با مراجعه به تارنمای فیفا برای درخواست بلیط اقدام کنند. در این مدت همه هواداران شانس برابر برای خرید بلیط دارند. در صورتی که تعداد تقاضا از عرضه بیشتر باشد بلیط ها قرعه کشی می شود.

علاوه برآن 29 هزار و 913 تقاضا تاکنون برای خرید بلیط های اختصاصی PMA دریافت شده است. عرضه این بلیط ها تا هفتم فوریه 2014 ادامه دارد. این بلیط ها از طریق پیوند ویژه ای در تارنمای فیفا یا صفحه تیم مربوطه در سایت فدراسیون فوتبال عرضه می شود.

نکته حائز توجه این است هر فدراسیون فوتبالی می تواند تصمیم بگیرد که فقط هواداران خود حق دسترسی به این بلیط های خاص را داشته باشند همانگونه که در مورد انگلیس انجام شده است.


حاجی و رفیقاش... زیر گلوله های دشمن پرپر شدن تامابمونیم امانه این جوری

شیخ

دوش  شیخ  ما مر مریدان را نصیحت همی بکرد که زن اختیار کنند .


ناگاه یکی از مریدان نعره بر آورد و خاموش بر جای بیفتاد. شیخ ما با نفس مسیحایی خویش مر مرید را از کما بیرون بیاورد و صدا در داد که یامرید ! تو را چه می شود؟ 

   مرید آهی برآورد و گفت: اندر عجب از مرام این دوره ی پست... چندیست به غم نکو رویی اسیرم. چون خواستمش، از من منزل خواستندی و چون از برای مسکن، از بانک ، وام طلبیدم گفتند که باید عیال داشته باشمی.

باری.....ماییم و این معادله ی دو مجهولی لا ینحل.

شیخ نعره ای از ته آخرش بزد و فرمود : بچه ها در جزوه های خویش بنویسید: هوای قفس کشنده...بیرون پر از درنده.....کجا بره پرنده؟

 این را بگفت و نعره ها زدیم