سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۸۲- تیشه و چکش

دوست همیشه عزیز
سلام
نشریه بهشت پنهان ابزاری است برای به قضاوت گذاشتن عملکردها در معرض افکار عمومی و خرد جمعی که بی شک بهترین داور است و به راحتی تشخیص می دهد، تفاوت نشریه های بدون مجوزی که از طریق مجموعه های قدرت منتشر می شوند و مطلبی ندارند جز اغراق و بزرگنمایی و تعریف و تمجید و صرف هزینه های میلیونی با نشریه ای که در چارچوب قانون اساسیِ منشا گرفته از اسلام ناب محمدی ارائه می گردد و برای کلمه کلمه ی آن تلاش و ریال ریال آن خون دل خورده می شود و جوابش چیزی نیست جز تیشه و چکش؛ درود بر انصاف نمایندگان سازمانهای منصف
دوستان گرانقدر
حال که تریبونی شده ایم برای بیان مطالبات به حق مردم و انعکاس عملکرد مسئولین، متهم می شویم به تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن نظام. مگر نه این است که نگاه یک روزنامه نگار آزاد اندیش می بایست فارغ از دولت ها و سازمانهای تابعه باشد و تمام سعی خود را به کار گیرد تا با ریزبینی خود مشکلات و نقاط ضعف را از دل طرح ها و پروژه ها بیرون کشیده و به معرض دید مسئولین و مردم بگذارد تا اهرم افکار عمومی هدایت گر درست امور گردد؟
به عنوان مثال چه اشکال دارد مردم  بدانند، اعضای شورای اسلامی شهر برزک «ایجاد مهد کودک» و «خرید مینی بوس جهت سرویس فرهنگیان» و «ساخت مهمانپذیر مشارکتی» و اقداماتی از این دست را در جلسات خصوصی خود، نوعی دیوانگی بر شمرده و چیدن سنگهای جدید و خراب کردن جداول قدیمی خیابانها و هزینه های میلیونی یک شب جشنواره و آزاد سازی خیابان ها و توجه به ساخت حسینیه و اموری این چنینی را جزء نیازهای اولیه و فوری مردم برزک می دانند؟
عزیزان
دردها و زجرهای مردم  بغض شده در گلویمان از یک سو و از سوی دیگر فشارهای اصحاب قدرت، راه نفسمان را می فشارد. تا خدا چه خواهد و تقدیر چه باشد.(۱) 

(۱)  رفیعی – سرمقاله شماره ۶ نشریه بهشت پنهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد