سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۴۴۴- اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار به مناطق سیل‌زده کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس حوادث غیرمترقبه استان اصفهان از اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار به مناطق سیل زده کاشان خبر داد.

منصور شیشه‌فروش امروز در سفر به کاشان در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: از این میزان 100 میلیارد آن در قالب تسهیلات مسکن و کشاورزی، 50 میلیارد ریال برای بازسازی اماکن مناطق سیل‌زده بوده که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: 40 میلیارد ریال دیگر از این تسهیلات به بخش کشاورزی و بقیه به بخش آب و فاضلاب روستایی و شهری اختصاص یافته است.
رئیس حوادث غیرمترقبه استان اصفهان پروژه‌های بخش کشاورزی 70 درصد و در بخش آب و فاضلاب روستایی صد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شیشه‌فروش ادامه داد: کل میزان خسارات ناشی از سیل سال گذشته این شهرستان بیش از 460میلیارد ریال برآورد شده که با توجه به کاهش 60 درصدی بارندگی در اصفهان، در حال حاضر حجم 290 میلیون مترمکعب زاینده‌رود بیش از 50 هزار هکتار از اراضی دیمی بهاره، کشت نشده است.
وی تأمین یک‌هزار و 500 تن علوفه توسط جهاد کشاورزی و آبرسانی به وسیله 3 هزار سرویس سیار با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال را از جمله اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.
رئیس حوادث غیرمترقبه استان اصفهان گفت: 386 هکتار زمین با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال برای کشت به روش آبیاری تحت فشار آماده شده است.
شیشه‌فروش همچنین از پرداخت 7 میلیارد و 730 میلیون ریال یارانه برای نهادهای کشاورزی خبر داد و افزود: تاکنون 300 میلیارد ریال از طریق بیمه برای جبران خسارات در سطح استان پرداخت شده است.
وی گفت: به منظور کاهش خسارات ناشی از سیل از ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها و کشت در این مسیر خودداری شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد