سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

اعتراض مکتوب به تامین اجتماعی کاشان

مدیریت محترم تامین اجتماعی شهرستان کاشان

سلام علیکم

اینجانب کارفرما مغازه به شماره ۱۹۲۲۴۹۰۰۱۰ می باشم آنجه باعث شد مزاحم وقت حضرتعالی گردم سردرگمی آزار دهنده حقیر در میان قوانین مصوب آن سازمان از یک طرف و برخوردهای شخصی و سلیقه ای بعضی کارکنان خصوصاْ در واحد بازرسی می باشد.

قانون این اجازه را به کارفرما می دهد که در مغازه حضور داشته باشد و یا نداشته باشد. و از طرفی کارفرما می تواند افرادی را چه از فامیل و بستگان و چه غیر از آن به عنوان سرپرست کارگاه یا کارگر در کارخانه یا کارگاه خود به کار گیرد و مستند آن مدارکی است که ضمیمه پرونده می باشد.

در تاریخ ۲۳/۲/۸۶ بازرس آن اداره از کارگاه اینجانب بازرس نمود و مدعی شد که کارگر آن کارگاه، کارفرما است و نمی توان حق بیمه آن را در لیست کارگاه گزارش نمود.

در مراجعه ای که به تامین اجتماعی داشتم و علت این امر را پرسیدم،‌در حالی که نگاه آقایان به کارفرما نگاه مامور به متهم است جوابهای زیر را شنیدم:

آقای بیگانه (بازرس تامین اجتماعی): چون کارگر مالک است نمی تواند در لیست بیمه کارفرما قرار گیرد.

آقای احمدی (مسئو ل بازرس ):‌طبق بخشنامه فامیل کارفرما نمی تواند در لیست بیمه قرار بگیرد.

آقای توکل (معاونت) : چون برای کارگاههای کوچک در واقع کارفرما می باید در کارگاه حضور داشته باشد و در حالی که در کاشان باب شده است که کارفرما را از فامیل انتخاب می کنند بتوانند در لیست بیمه قرار بگیرند و این خلاف است.

مسئولین محترم:

اینجانب قانون گریز نیستم اما در شرایط فعلی که هزینه ها بالا و بیکاری بحث روز جامعه می باشد. محل اتکا کارفرما بعنوان یک شخصیت اثر گذار چیست؟ آیا قوانین است؟ آیا برخوردهای سلیقه ای و شخصی کارکنان ادارات مرتبط می باشد؟ یا رابطه؟

مطمئناْ همه قبول داریم که کارفرما به اقتضای کارفرما بودنش مجرم نیست!

امضا - کارفرما کارگاه

شماره دبیرخانه تامین اجتماعی ۱۹۹۹۴- ۲۷/۲/۸۶

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد