سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۴۰۳- زندگی را زیاد جدی نگیر

سخنانی از بزرگان

آلبرت انیشتین :
مرد به این امید با زن ازدواج میکند که زن هیچگاه تغییر نکند ، زن به این امید با مرد ازدواج میکند که روزی مرد تغییر کند و همواره هر دو ناامید میشوند .

ناپلئون بناپارت :
هنگامی که دشمنت در حال اشتباه کردن است ، در کارش وقفه نینداز .

ادامه مطلب ...

۴۰۲- هم سن وسال

تاکنون پیش آمده که به فردى هم سن وسال خود نگاه کرده باشید و پیش خود گفته باشید: نه, من مطمئناً اینقدرپیر و شکسته نشده‌ام؟
اگرجوابتان مثبت است از داستان زیر خوشتان خواهد آمد:

من یکروز در اتاق انتظار یک دندانپزشک نشسته بودم. بار اولى بود که پیش او مى‌رفتم. به مدارکش که در اتاق انتظار قاب کرده بود وبه دیوار زده بود نگاه کردم و اسم کاملش را دیدم.
ناگهان به یادم آمد که ٣٠ سال پیش,

ادامه مطلب ...

۴۰۱- قضاوت ناحق

نامه ای به خدا

یک روز کارمند پستی که به نامه هایی که آدرس نامعلوم دارند رسیدگی می کرد متوجه نا مه ای شد که روی پاکت آن با خطی لرزان نوشته شده بود نامه ای به خدا ! با خودش فکر کرد بهتر است نامه را باز کرده و بخواند.در نامه این طور نوشته شده بود :خدای عزیزم بیوه زنی 83 ساله هستم که زندگی ام با حقوق نا چیز باز نشستگی می گذرد.دیروز یک نفر کیف مرا که صد دلار در آن بود دزدید.این تمام پولی بود که

ادامه مطلب ...

۴۰۰- اینترنت دفتر نشریه

بالاخره بعد از ماهها کوشش موفق شدیم اینترنت دفتر نشریه بهشت پنهان را فعال نماییم و امروز اولین روز این ماجرا است و الان از داخل دفتر برایتان می نویسم . 

دفتر فنی یکتا که در ماه تیر در اثر همکاری شرکت تعاونی عماد و دفتر فنی توانست اینترنت خود را راه اندازی نماید معترض دفتر شد و همکاری خود را با اعضا شرکت تعاونی قطع نمود. 

 نحوه همکاری به این صورت بود که پی گیری های مجوز با شرکت تعاونی و سرمایه گذاری با دفتر فنی یکتا و خدمات به اعضا شرکت با تخفیف و در حال حاضر این تخفیف برداشته شده است.  

استدلال دفتر فنی یکتا آن است که وجود دو دفتر که خدمات اینترنت ارائه نماید توجیه اقتصادی ندارد و باعث ضربه به دو دفتر می شود و استدلال دفتر نشریه آن است که اولاْ هر مجموعه ای در برزک این حق را دارد که دارای خطوط دیتا باشد و دوم بیاییم تلاش کنیم که با راههای مختلف کاربران اینترنت را افزایش دهیم تا آن که از وجود دفتر دیگر ابراز ناراحتی و نگرانی نماییم.

بدون شک با همکاری می توانیم کمک های بهتری به هم و  برای منطقه انجام دهیم.

۳۹۹- توهم خدمت

نشریه ابزاری است برای اطلاع رسانی، آموزش، و جهت دهی درست و صحیح امور با استفاده از فشار افکار عمومی در حالی که متهم می شود به تخریب کردن و تشویش اذهان عمومی، اما همه ی این ها کلی گویی است و سعی داریم در این مجال با ذکر چند مثال قدمی در شفاف سازی وضعیت موجود برداریم.
هرچند زبان نشریه تند و گزنده است اما آنچه مسلم است اخلاص و عدم غرض ورزی به خوبی در جای جای آن به چشم می خورد و حتی اگر فرض کنیم دشمنی در کار است می توان آن را به مثابه واکسنی دانست که با تزریق آن به جامعه خدمت رسانی علی الرغم رنجور شدن موقتی آن باعث تقویت ایمنی گردیده و در نهایت کمکی است در اصلاح و پیشرفت.
اطلاع رسانی باعث می شود حرف های مسئولین کنار عملکردشان قرار گرفته و لحظه ای به اتفاق مردم نظاره گر آن باشند؛ آنجا که سردبیر نشریه طنین

ادامه مطلب ...

۳۹۸- فرم آئین نامه مقررات بهداشتی مهد کودک

نام متصدی
تعداد کارگران
آدرس محل
وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان کاشان
معاونت بهداشتی (بهداشت محیط)
شماره پروانه کسب
شماره پرونده
تاریخ بازدید

فرم آئین نامه مقررات بهداشتی مهد کودک
1- ماده 1- کلیه متصدیان و شاغلین و اشخاصی که در مهد کودک ها اشتغال دارند موظفند دوره ویژه بهداشت عمومی را به ترتیبی که معاونت سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین و اعلام می نماید گذرانده و گواهینامه معتبر آن را دریافت دارند.
2- تبصره 1- مدیریت و یا تصدی و اشتغال بکار در مهد کودک بدون داشتن گواهینامه معتبر موضوع ماده 1 ممنوع است.

ادامه مطلب ...

۳۹۷- کلاس خبرنگاری

دیروز و امروز در کلاس خبرنگاری که توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان برای اعضا نشریات استان برگزار شد، در مجتمع فرهنگی صائب شرکت کردم. برنامه کلاسی به صورت زیر است: 

گزارش نویسی -  استاد خلیلی - پنج شنبه و جمعه ۳۰ آبان و یکم آذر 

اصول مصاحبه - آقای دکتر صفایی -پنج شنبه و جمعه  هفتم و هشتم آذر 

خبر نویسی - آقای اسماعیلی - پنج شنبه و جمعه چهاردهم و پانزدهم آذر 

شیوه نگارش فارسی در مطبوعات - آقای دکتر پاکدهی - پنج شنبه و جمعه بیست و یکم و بیست و دوم آذر 

اصول روابط عمومی - آقای خجسته نیا - پنج شنبه و جمعه بیست و هشتم و بیست و نهم آذر 

و برگزاری آزمون 

امیدوارم با استفاده از آموزش هایی که در این دوره می بینم بتوانم نقاط اشکال خود را رفع و پیشرفتی مناسبی داشته باشم.