سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۹۶- کارت مالیاتی شرکت تعاونی عماد

امروز کارت  مالیاتی از طریق پست به دستم رسید:
جمهوری اسلامی ایران
وزارت امور اقتصادی و دارایی
گواهینامه ثبت نام مودیان مالیاتی
بدینوسیله تایید می شود تعاونی عماد برزک کاشان با شماره اقتصادی در نظام مالیاتی کشور ثبت شده است.
تاریخ: 16/2/1387
شماره: 117659
سازمان مالیاتی کشور

۳۹۵- همایش صندوق تعاون

دعوتنامه ای که بعد از جلسه ی آن به دستم رسید:
شرکت تعاونی عماد
پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
احتراماً با اطلاع می رساند همایشی تحت عنوان آشنایی با صندوق تعاون کشور به منظور آشنایی مدیران تعاونی ها با خدمات صندوق تعاون در ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 27/8/1387 در سالن اجتماعات این اداره برگزار می گردد. لذا از آن شرکت تعاونی دعوت می گردد در همایش مذکور شرکت فرمائید.
محمد باغبانی
رئیس اداره تعاون کاشان

۳۹۴- با جان و دل می خریم

صداهای کم لطفی از گوشه و کنار شنیده می شود و نه این که من خود را برای آن آماده نکرده باشم که با علم به این موضوع قدم به میدان نهاده ام.
من کمترین کوچکتر از آنم که در برابر دوستان خود را عددی حساب کرده و توقع و انتظاری داشته باشم، چرا که در هر جای زندگی ام نگاه می کنم این قدر لطف و محبت از دوستان دیده ام که برای ادامه زندگی فقط شرمندگی تقصیر خدمت با خود دارم و دیگر هیچ
دوستان خود شاهدند برای شروع شرکت تعاونی عماد چه تلاش هایی صورت گرفت. فقط یک سال مطالعه و یک سال متقاعد کردن دوستان برای شکل گیری و یک سال طول کشیدن برای کارهای اداری و ثبت و در واقع می توان گفت سه سال طول کشید یک شرکت تعاونی از مطالعه تا ثبت. در صورتی که همگان مطلعند برای شکلی گیری یک شرکت شخصی سه روز نیز کفایت می کند.
و باز دوستان اطلاع دارند مطالعاتی که برای اینترنت صورت گرفت چقدر سخت و فشرده بود. در فضایی که اطلاعات میلی متری ارائه می شود که آنهم گاه نمی شود با کمک همدیگر توانستیم بهترین حالتی که برزک می تواند از اینترنت در زمان خودش استفاده کند شناسایی و اجرا کنیم.
حاصل چهار سال تلاش بی مزد یک سیم شد که مجوزش از اصفهان گرفته شد و هیچ کجا دیده نمی شود و نیاز ندارم که دیده شود و اعتقاد داریم زمانی کاری صورت می گیرد که قابلیت های متفاوت در کنار همدیگر قرار گیرد. مطالعه، تحقیق، مکان، پول و نیروی انسانی وقتی باهم شدند یک کاری انجام می شود و اگر خواسته باشیم هر کدام از ما این مدال را از سینه دیگری کشیده به سینه خود بچسبانیم چیزی نیست جز پاره شدن بند های آن. در حالی که به کمک همدیگر می توانیم قدمهای شایسته تری برداریم.
کم لطفی  ها و نامهربانی را با جان و دل می خریم و در مقام تلافی بر نمی آییم ولی برای ساختن برزکی آباد هیچ چیز جز اتحاد چاره ساز نیست.

۳۹۳- گزیری نیست از این گونه بودن

دیروز به بهزیستی مراجعه کردم؛  مشکل پیش آمده عبارت است از تاخیر در ثبت نام مهد، در حالی که مکان و امکانات آماده است. 

تصور بر این است که کاشان در پی گیری کار مهد کوتاهی نموده است، ارسال با تاخیر پرونده در مهرماه باعث شد کار به آبان کشیده شود و ارسال تاییدیه کارورزی مدیر مهد امروز و فردا می شود. و این در حالی است که ما با آمادگی کامل در انتظار شروع کار می باشیم. 

با صحبتی که با رئیس محترم اداره و کارشناس آن مجموعه داشتم به این جمع بندی رسیدم که کارشناس با محمل بوروکراسی اداری و شلوغ بودن کارش، مغرضانه یا ناآگاهانه پی گیری مناسبی نداشته است. 

حال با توجه به این که به طور مستمر ارتباط مهد به نوعی با آن مجموعه است این گونه رفتار کردن و این گونه نوشتن و صحبت کردن و درگیر شدن می تواند تبعات مناسبی نداشته باشد. و از طرفی وقتی به دنبال انجام کار به درست ترین حالت ممکن اعتقاد داری گزیری نست از این گونه بودن با قبول هزینه های آن

۳۹۲- فرق نیمرو درست کردن آقایان و خانم ها!!


 خانمها چطور نیمرو درست میکنن؟

۱-ماهیتابه را میزارن رو گاز
۲- توی ماهیتابه روغن میریزن
۳- اجاق گاز زیر ماهیتابه رو روشن میکنن
۴- تخم مرغها رو میشکنن و همراه نمک توی ماهیتابه میریزن
۵- چند دقیقه بعد نیمروی آماده رو نوش جان میکنن

 

آقایون چطور نیمرو درست میکنن؟


ادامه مطلب ...

۳۹۱- مقایسه دو دیدگاه

با سلام متن زیر را از یکی از دوستانم دریافت نموده ام.

 

محمود و ماهاتیر، مقایسه دو دیدگاه

 

ناصر معتمد

 

چندی پیش آقای محمود احمدی نژاد, شبکه دو سیما را به انجام مصاحبه ای در نهاد ریاست جمهوری دعوت کرد .چند ماه قبل از آن هم شبکه دو سیما آقای ماهاتیر محمد نخست وزیر اسبق مالزی را جهت انجام مصاحبه ای مشابه به استودیوی گفتگوی ویژه خبری شبکه دو فرا خواند.

 

اگرچه تکرار تجربیات کشورها عینا ممکن نیست و الگوهای توسعه هر کشور با مقتضیات همان کشور قابل تدوین است , با اینحال شما را به مرور بخشهای مشابه دو مصاحبه ( وبصورت تکمیل یافته با گزیده هایی از سایر اظهارات بیان شده )دعوت میکنیم:

 

***

ادامه مطلب ...

۳۹۰- کار و کار و کار

یک دردی در روحم احساس می کنم که تمام وجودم را تحت شعاع خود قرار داده است. 

یه وقتهایی از خوردن، خوابیدن، نفس کشیدن و زندگی کردن سیر می شوم و این درد لاکردار سراغم می آید. 

دردی که چاره ای ندارد جز مردن 

خودمو مشغول می کنم، مشغول کار و کار و کار تا وقتی نداشته باشم برای شنیدن صدای آن

۳۸۹- رنجش دوستان

مرکز  اینترنت دفتر نشریه محله امام در حال راه اندازی است که رنجش اینترنت محله کارگاه را با خود به همراه داشته است. 

استدلال دفتر کارگاه این است که برزک کشش دو مجموعه اینترنت را ندارد و باعث ضرر و زیان دو دفتر می گردد. و استدالال ما این است که با فرهنگ سازی می توان به نوعی ایجاد مشتری نمود و از طرف دیگر تلاش ها در جهت بالا بردن سطح ای تی در برزک است، بنابراین هر کاری که به این امر کمک کند می تواند مفید باشد.  

مسئله دیگر که در مورد دفتر کارگاه محقق نشد ارتباط متقابل بود. به این صورت که شرکت تعاونی عماد و دفتر فنی یکتا با کمک هم اقدام به راه اندازی خط اینرتنت نمودند ولی این همکاری در حد استارت خاتمه یافت و نیازهای طرفین از طرف مقابل برآورده نگشت تا خود باعث پیشرفت کار گردد. یکی از مهم ترین مسائل مورد اختلاف ساعت حضور بود که طبق توافق ۱۲ ساعت تعیین شده بود که موارد بسیاری مراجعه کننده گله مند از تعطیلی گاه و بیگاه دفتر در ساعت های مختلف بودند، گزارش گردید. 

مشکل دوم قرارداد های تامین پهنای باند بود که می شد برای شروع با مراکزی دیگر منعقد گردد که مشکل هزینه ای این گونه مسئله ساز نگردد. 

مشکل سوم تامین وسایل بود که می شد با رایزنی بیشتر با قیمت مناسبی تهیه گردد که این کار نیز محقق نگشت. 

مشکل چهارم معرفی یک سویه پروژه به عامه بود که زحمات و پی گیری های شرکت تعاونی عماد کوچک ترین انعکاس عمومی نیافت و در حد تعدادی محدود از اعضا فراتر نرفت. 

با تمام مشکلات فوق الذکر با توجه به اهمیت کار، شرکت تعاونی عماد از هرگونه همکاری که در توان خود داشت دریغ نکرد و انجام کار را به فال نیک گرفت. 

شرکت تعاونی عماد معتقد است با همکاری و ارزش قائل شدن به همدیگر می توان به راحتی به منافع متقابل، بیش از تصور دست یافت و از نتایج سودمند آن بهره مندگردید.

۳۸۸- هزینه کردن خود برای نشریه

جلسه امروز نشریه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مجموعه فرهنگی شرکت تعاونی عماد برگزار گردید. در ابتدا بارخوردها مورد نقد و بررسی قرار گرفت. 

یکی از بازخوردها مقاله در رابطه با آندلس بود که در قسمتی از آن گفتگوی تمدن ها در زمان دولت قبلی به نوعی مورد هجمه قرار گرفته بود. با توجه به این که قرار است فضا برای همه گونه تفکر باز باشد از ارائه مقاله در نشریه دفاع شد. 

در ادامه مطالب شماره بعدی جمع آوری و قرار گشت در همین یکی دو روز مطالب باقی مانده به مدیر مسئول و سردبیر تحویل گشته تا در زمان و وقت مناسب کار گزینش و صفحه آرایی و ویرایش و ویراستاری و چاب صورت گیرد و دهم آذر توزیع گردد. 

سی دی هدف شماره یک از محمود معظمی به دوستان نشریه تقدیم گشت تا قدمی در جهت آموزش دوستان برداشته شود. 

در این جلسه تاکید شد تا کارگروهها در چارچوب نشریه حرکت کرده و از اقدامات فردی خودداری نمایند. بارها تجربه شده است که با یک اقدام حساب نشده از طرفی تعدادی از افراد مجموعه ای، تبعات آن دامن گیر مجموعه گشته است. به نظر می رسد با تساهل و تسامحی که مدیر مسئول محترم از خود نشان می دهند، دوستان به جای هزینه کردن خود برای نشریه از مجموعه و شرکت تعاونی عماد برای خود هزینه نموده و اقدامات ناسنجیده ای انجام می دهند که چشم انداز نامطلوب آن به راحتی پیداست.

۳۸۷- چرایی و چگونگی هدف

سمینار هدف از محمود معظمی را تهیه کردم و خلاصه ای از آن قسمت اول آن را  برایتان در ذیل می آورم. چنانچه دوست داشتید می توانید بسته کامل آن را از نمایندگی ها معظمی به قیمت 85 هزار ریال که شامل سه سی دی هست تهیه فرمایید.
خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند.
آدم های موفق انسانهایی هستند که سوالات خوب از خودشان می کنند. و سوالات بزرگ و ارزنده برای خود مطرح می کنند.
سه کلمه خطرناک در زندگی انسانها وجود دارد و آن این که : 

ادامه مطلب ...

۳۸۶- فتح باب همکاری

دیروز فرصتی ایجاد شد تا از نزدیک با دوستان مسئول ترویج و مسئول تعاونی های تولید جهاد کشاورزی کاشان دیداری صورت گیرد. هر چند فرصت یک ساعتی که به همراه مدیر عامل محترم شرکت گلستان سده خدمتشان بودیم با آشنایی و گزارش کار فعالیت های شرکت تعاونی عماد گذشت و زنگ همراه حقیر و  آمد شد ارباب رجوع و تلفن های اطاق ترویج نگذاشت حداکثر استفاده را از این آشنایی گرفته شود، در عین حال به نظر می رسد فتح بابی شد برای شروع همکاری های خوب و مفید در فاز اطلاع رسانی   

۳۸۵- فلسفه بازدید مامور اماکن؟

دیروز مامور اماکن جهت بازدید مکان مهد به برزک تشریف آوردند و مهد را رویت و آنگاه مراجعت نمودند. 

 هر چند هزینه ریالی این اقدام برای شرکت تعاونی عماد چهارده هزارتومان، کرایه رفت و برگشت آژانس تمام شد، ولی فلسفه این بازدید که در مسیر تکمیل پرونده صورت می گیرد برای من روشن نگشت.

۳۸۴- کلمات سوسول بازی و کار جهادی

در حالی که مشغول سیمان کردن کیسه های خالی، در انبار مصالح شرکت تعاونی عماد بودم آهنگ ملایمی مرا متوجه گوشی همراهم کرد. 

-شفیع زاده هستم مسئول ترویج  جهاد کشاورزی کاشان 

* بله بفرمایید 

- شما نام مرا به اشتباه به جای نام مسئول تعاونی های تولید در مطلبی در نشریه بهشت پنهان زده اید. 

* بله همین طور است ولی همانطور که اطلاع دارید من مدیر مسئول نیستم. در عین حال تا آنجا که بنده اطلاع دارم مدیر مسئول هم به جهت دقت در کار، نام سخنران را از مسئول سابق مرکز ترویج برزک پرسیده اند و گویا ایشان اشتباه جواب داده و از اتفاق صدایشان نیز ضبط گردیده است. 

- در هر حال شما می باید دقت بیشتری بکنید و توصیه ای که دارم اگر می خواهید نشریه تان پایدار بماند {بخوانید: اگر می خواهید ما با ابزارهای قدرتی که داریم جمعش نکنیم}‌ سعی کنید طرحی که در منطقه اجرا می شود باعث تنش نشوید. 

*البته من شما را از نزدیک زیارت نکرده ام و تعریف شما را بسیار شنیده ام از جمله این که گفته می شود شما مسئول متفاوتی هستید. از این رو یک نکته ای که هست چون اداره ها تا کنون توجهی به اطلاع رسانی و آگاه کردن عموم در طرح ها نداشته اند و وقتی نشریه ای می آید و چنین کاری می کند کمی تا اندازه ای باعث رنجش دوستان می گردد. حال با توجه به این که شما هم مسئول ترویج هستید و ما می توانیم ابزار مناسبی در دست شما گردیم. آماده ایم با کمک هم به اطلاع رسانی و بالابردن آگاهی مردم اقدام نموده و فضایی برای تضارب آراء فراهم نماییم و در نهایت قضاوت را به عهده مردم بگذاریم. 

- من در این 25 سال خدمت تمام توان خود را به کار گرفته ام. و در رابطه با طرح نابر همین امروز جلسه ای داشتیم که تعاونی را زودتر تاسیس کنیم. البته ما کار خودمان را می کنیم. {بخوانید تضارب آراء و افکار عمومی و از این کلمات سوسول بازی، کشک}  

*در هر صورت در خدمتیم 

- خواهش می کنم

۳۸۳- یار دوست دارد این آشفتگی

با هماهنگی که توسط آقای مجتبی صادقی مدیر مسئول محترم نشریه بهشت پنهان صورت گرفت، مینی بوسی تهیه و به اتفاق دوستان نشریه در همایش شعر نجوای پاییز شرکت کردیم. 

اجرای ضعیف مجری و عدم تنوع و سطحی بودن مطالب و تاخیر و نبود رئوس برنامه در دست مدعوین، ضعف هایی بود که زحمت طاقت فرسای بروبچه های نشریه دانشجویی گفتمان را در مقدمات و کارت های زیبای دعوت و دکور زیبا و پذیرایی مناسب، تحت شعاع قرار داد. 

هر چند رئیس محترم دانشگاه پیام نور با بیت«یار دوست دارد این آشفتگی - سعی بیهوده به از خفتگی» در ابتدای برنامه سعی کرد نقاط ضعف را پیشاپیش پوشش دهد ولی چه بهتر بود با کمی دقت لحظات بیادماندنی تری را در خاطر بیش از 300 نفر حضار به جای گذاشته می شد. امیدوارم این تجربه در برنامه های بعدی استفاده گردد. 

۳۸۲- تیشه و چکش

دوست همیشه عزیز
سلام
نشریه بهشت پنهان ابزاری است برای به قضاوت گذاشتن عملکردها در معرض افکار عمومی و خرد جمعی که بی شک بهترین داور است و به راحتی تشخیص می دهد، تفاوت نشریه های بدون مجوزی که از طریق مجموعه های قدرت منتشر می شوند و مطلبی ندارند جز اغراق و بزرگنمایی و تعریف و تمجید و صرف هزینه های میلیونی با نشریه ای که در چارچوب قانون اساسیِ منشا گرفته از اسلام ناب محمدی ارائه می گردد و برای کلمه کلمه ی آن تلاش و ریال ریال آن خون دل خورده می شود و جوابش چیزی نیست جز تیشه و چکش؛ درود بر انصاف نمایندگان سازمانهای منصف
دوستان گرانقدر
حال که تریبونی شده ایم برای بیان مطالبات به حق مردم و انعکاس عملکرد مسئولین، متهم می شویم به تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن نظام. مگر نه این است که نگاه یک روزنامه نگار آزاد اندیش می بایست فارغ از دولت ها و سازمانهای تابعه باشد و تمام سعی خود را به کار گیرد تا با ریزبینی خود مشکلات و نقاط ضعف را از دل طرح ها و پروژه ها بیرون کشیده و به معرض دید مسئولین و مردم بگذارد تا اهرم افکار عمومی هدایت گر درست امور گردد؟
به عنوان مثال چه اشکال دارد مردم  بدانند، اعضای شورای اسلامی شهر برزک «ایجاد مهد کودک» و «خرید مینی بوس جهت سرویس فرهنگیان» و «ساخت مهمانپذیر مشارکتی» و اقداماتی از این دست را در جلسات خصوصی خود، نوعی دیوانگی بر شمرده و چیدن سنگهای جدید و خراب کردن جداول قدیمی خیابانها و هزینه های میلیونی یک شب جشنواره و آزاد سازی خیابان ها و توجه به ساخت حسینیه و اموری این چنینی را جزء نیازهای اولیه و فوری مردم برزک می دانند؟
عزیزان
دردها و زجرهای مردم  بغض شده در گلویمان از یک سو و از سوی دیگر فشارهای اصحاب قدرت، راه نفسمان را می فشارد. تا خدا چه خواهد و تقدیر چه باشد.(۱) 

(۱)  رفیعی – سرمقاله شماره ۶ نشریه بهشت پنهان

۳۸۱- افیون بورکراسی اداری

امروز در حالی که با موتور از سربالایی نزدیک خانه بالا می آمدم یک لحظه ترمز و گاز را قاطی کرده و مستقیم داخل دیوار منزل همسایه رفته و سخت مجروح شدم.
...
 اشکال در یکی از متن های نشریه بهشت پنهان اولین بازخورد شماره جدید بود که امروز حواشی جالبی با خود به همراه گذاشت.
مسئول تعاونی های تولید جهاد کشاورزی کاشان زنگ زد و حقیر را توصیه به دقت در امور نشریه و جمع کردن نشریه به جهت اشتباه موجود، نمود.
جریان از این قرار است که در پیاده کرده متن سخنرانی مسئول تعاونی ها در نماز جمعه نام مسئول ترویج جهاد کشاورزی کاشان به عنوان مسئول تعاونی ها در مقدمه سخنرانی آمده است.
برایم تعجبی بود که چگونه این اشتباه تایپی، نعشگی پست و مسئولیت حاصل از افیون بورکراسی اداری را برهم زده و این زحمت بزرگ را بر خود هموار ساخته تا نگاهی به برآیند افکار عمومی نموده و اشکالی از آن بگیرند؛ جای تبریک و تشکر دارد.
یاد طنزی افتادم:
یه روز دو معتاد کنار منقل نشسته بودند بعد از خستگی مداوم حاصل از خماری و نعشگی علی به نقی گفت:
علی: بیا یه ورزشی بکنیم
نقی: چه ورزشی
علی: تو بیا جای من بشین، من جای تو
نقی: خوب این چه کاری است که بکنیم، بیا منقل را بچرخونیم
...
 درد در تمام استخوانهایم می پیچد و رهایم نمی کند.

۳۸۰- دومین همایش شعر نجوای پاییز

امروز جلسه هفتگی نشریه بهشت پنهان طبق معمول ساعت 10 شروع و با بحث و گفتگو راجع به بازخوردها شماره قبل و تقسیم کار برای شماره بعدی تا ساعت 12 ادامه یافت. یکی از تصمیم های مهمی که گرفته شده توجه به مطالب خوب و کافی و به موقع توسط کارگروهها و دوستان جهت ارتقا نشریه بود.
در پایان دعوتنامه های دومین همایش شعر نجوای پاییز کاری از نشریه دانشجویی گفتمان دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل به مدیر مسئولی خانم زهره بیدگلی زاده بین اعضا توزیع گشت و قرار شد جهت رفتن به همایش در صورت امکان گروهی اقدام گردد.
متن دعوتنامه به صورت ذیل است:
نجوای پاییز
هوالسمیع
سرور ارجمند آقا مجید رفیعی
سلام علیکم؛
زمین می وزد، آسمان می بارد، دست های درختان، کنایه های حیات دارد، صدای خش خشی از فرش به عرش می رسد و ما اینجا، در هیاهوی سرد پاییز، در محفلی گرم و شاعرانه، در شکوهمندترین بارش رحمت الهی، در آستانه ی میلاد گهربار هشتمین حجت سرمدی، میزبان اندیشه های ژرف و دل سروده های سبز حامیان ادب پارسی خواهیم بود.
حضور ارزشمند شما سرور گرامی، در دومین همایش شعر نجوای پاییز، که با همت دوستا عزیزمان در دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل ( نشریه دانشجویی گفتمان) و همراهی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود، مایه ی امتنان و خرسندی فراوان است.
ما در این جمع لطیف، لطف تو را می طلبیم.
زهره بیدگلی زاده ؛ مدیر مسئول نشریه دانشجویی گفتمان
میثم نمکی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل
دکتر رضا رمضانی؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل
زمان: 20 آبان 1387 ساعت 15:30 الی 18
مکان: آران و بیدگل، خیابان معلم، کانون سردار شهید قاسم عربیان (کانون نصر)

۳۷۹- کفاره ی همه ی بدی ها

درد و زجر که با تمام وجود حس می کنم و اشکی که گاهی در چشمانم حلقه می زند و گاهی به دور از چشمان شما می لغزد و از گونه پایین می آید و بغضی که گاه و بیگاه گلویم را می فشارد و راه نفسم را بند می آورد. سرمایی که اذیتم می کند و گرمایی که آسایشم نیست و همه و همه کفاره تمام بدی هایی است که به تو کرده ام.

۳۷۸- سرماخوردگی و درد گردن

سرماخوردگی از یک طرف و دردی که در گردن اذیتم می کند کمی تا قسمتی برنامه هایم را تحت تاثیر قرار داده است. برنامه تهران به دلایلی لغو و به هفته آینده موکول شد. 

در این حین سیستم گرمایشی مجموعه فرهنگی شماره ۱ شرکت تعاونی عماد واقع در کارگاه راه اندازی گردید تا سرما برای دوستانی که از این مجموعه استفاده می کنند مانع نشود. 

و می توان این قول را داد که دیتا محله امام تا چند روز دیگر راه اندازی می گردد. مکان مهد از یک طرف حداقل دو روز کار بنایی و خرید وسایل باقی است و از طرف دیگر بحث موافقت اصولی و تایید اصفهان و نحوه همکاری سازمان در کاشان خود قصه جالب و خواندنی را با خود به همراه دارد که با تمام اوصاف ذکر نشده امیدوارم برای اول آذر افتتاح مهد را شاهد باشیم.

۳۷۷- خرید مینی بوس


فردا به اتفاق مهندس محمدرضا مدرس زاده عازم تهران هستیم تا پی بگیریم خرید مینی بوسی را که با درخواست شرکت آغاز و نامه بخشداری برزک به سازمان اتوبوسرانی و سازمان به شرکت کارنو صنعت رهنمونمان گردید.
شرکت محترم کارنو صنعت
با سلام
احتراماً نظر به این که شرکت تعاونی عماد آمادگی خود را جهت ثبت نام مینی بوس کارنو صنعت اعلام نموده است لذا بدینوسیله نامبرده از محل تبصره 13 معرفی می گردد.
مدیر عامل سازمان