سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۱۶۶- سکوت مخابرات کاشان

 

کارگروه آموزش(پی گیریISP) شرکت تعاونی عماد برزک کاشان روز چهارشنبه به همراه رئیس سابق شورای اسلامی شهر برزک جهت بررسی پاره ای از مشکلات به مخابرات کاشان و به دیدار رئیس ارتباطات راه دور این مرکز رفت.

با توجه به اینکه استفاده از اینترنت در شهر برزک مستلزم زیرساخت مناسب دارد و از طرفی سویئچ WLL برای آن مناسب نیست خواستار تعویض این سوئیچ شد.

مسئول مربوطه که سعی داشت عدم سرمایه گذاری جهت تعویض این سوئیچ نامناسب را با تعریف و تمجید از آن به نوعی پوشش دهد، وقتی با صحبت های کارشناسی گروه مواجه گشت چاره ای جز سکوت ندید.

در پایان مقرر شد کارگروه مزبور در هفته پیش رو به رئیس مخابرات و مسئولین دیگر مراجعه تا فکری برای این عدم توجه صورت گیرد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.kap.blogsky.com/

مخابرات ایران یکی جمع کند!بماند...

سید محسن شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام.
ضمن خسته نباشید.
بهتر نیست به جای پیگیری ICP در برزک که به درد عده‌ای محدود می‌خوره و یا طرح اتلاف سگ‌های ولگرد توسط شهرداری، وضعیت سرویس دهی اتوبوس‌های برزک را دنبال کنید. به دلیل اینکه عموم مردم علی الخصوص افراد سالخورده و زن و بچه مردم از روی ناچاری از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند.
وضعیت این سرویس‌‌ها بسیار افتضاح است و آدم را بیاد قایق‌های قاچاق انسان می‌اندازه که قاچاقچیان سعی می‌کنن بیشترین افراد رو را در فضای محدود بچپونن.
با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد