سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۱۷۲- حرف های خیلی بی ربط

 

اتوبوس برزک ۱۴ چهارپایه پلاستیکی برای رفاه مسافرین مسیر برزک کاشان و بالعکس تهیه نموده است تا مسافرین در راهروهای اتوبوس در این مسیر ۵۰ کیلومتری مجبور به ایستادن نباشند.

«این در حالی است که در بعضی از روزها بین ۹۰ تا ۱۱۰ مسافر سوار اتوبوس می شوند»(۱)

و در جایی دیگر

شهرداری برزک در راستای انجام وظایف قانونی خود استارت جدول گذاری خیابان های تنگ و کج و کوله محله مصلی را زد

 و

 اداره میراث با مدیریت لایق آن «بیش از ۵۰ اثر باستانی و تاریخی را در شهر برزک شناسایی نموده است که جهت حفظ و مرمت آنها نیاز به تخصیص اعتبارات ویژه استانی و ملی دارد.»(۲)

با توجه به اینکه ایران دومین کشور دارنده ذخایر نفت و گاز می باشد و از سویی بهره وری نیروی انسانی آن از کشورهای جهان سومی هم پایین تر و مدیریت آن از کشورهای پیشرفته بالاتر و انرژی هسته ای هم حق مسلم تک تک آحاد ملت می باشد؛ از این رو پیشنهاد می شود:

۱- صندلی های اتوبوس های مسیر برزک برداشته شود و به جای آن موکت پهن شود تا مسافرین به صورت سنتی (چهارزانو) یا مسجدی بنشینند تا قدمی در جهت میراث فرهنگی برداشته شود.

۲- بیمه سرنشین اتوبوس برزک که از نوع اتوبوس داخل شهری است از ۳۵ کیلومتر به ۳۵۰ کیلومتر تغییر پیدا کند که برای تامین بودجه آن می توان از ستاد اقامه نماز نیز کمک گرفت.

۳- با توجه به اینکه بودجه طرح نابر بعد از گرفتن یک میلیارد تومان وام به اسم کشاورزان و یکی دو میلیارد تومان هم بلاعوض تمام شده و طرح به سرانجام نرسیده است؛ پیشنهاد می شود در هر مسیر رفت یا برگشت مدیر سابق جهاد کشاورزی یا مسئول روابط عمومی و یا مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی که از دلسوزان سرسخت مردم می باشند به طرح موضوع پرداخته و کمک و همیاری مردم را جمع نمایند.

۴- پیرمردها و پیرزن های باقی مانده در روستا که توان مهاجرت ندارند در کنار جدول هایی که قرار شده شهرداری ایجاد کند برای رفع کمبود ویتامین های بدنشان به صورت رایگان حمام آفتاب بگیرند(به اصطلاح محلی آفتاب رو) به شرطی که نگویند دولت برای ما کاری نکرده است

۵- و بسیاری پیشنهاد های دیگر..

 

(۱) و (۲) طنین برزک نگین کوهستان - شماره دوازدهم - شهریور و مهر ۱۳۸۶

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد