سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۵۱- همچنان پی گیری مکانی برای مهد کودک

امروز صبح به محض بیدار شدن زنگ تلفن به صدا در آمد و وقتی جواب دادم متوجه شدم یک بونکر سیمان برای واحد مصالح شرکت تعاونی عماد  بارگیری شده است و این در حالی است که انبار شرکت پر از سیمان بود. با هماهنگی بخشدار محترم بونکر برای یکی از روستاهای بخش فرستاده شد.
بعد ازظهر به مجموعه فرهنگی شرکت تعاونی عماد رفتم و ساعتی صرف مطالعه نشریات موجود شد و بعد از  آن جهت پی گیری محلی برای مهد کودک در محله کارگاه یا باغستان به رایزنی با چند نفر پرداختم.
حدود دو سه هفته است که به دنبال محلی برای این کار می باشم و تا کنون جای مناسبی پیدا نکرده ام. بعضی از منازل حیاط ندارد و بعضی هم که حیاط دارد از لحاظ ساختمانی مناسب نمی باشد. (با توجه به ضوابط که برای این کار تعریف شده؛ حیاط الزامی است) در حال حاضر منزلی پیشنهاد شده است که فعلاً مستاجر دارد و چند روزی است که مترصد فرصت، تا با مستاجر آن صحبت کرده و راضی به جابجایی بنماییم. در این ارتباط جناب آقای خوانساری کمک قابل توجهی می نماید.
یکی از واحدها به مشکلی برخورد کرده بود که به من مراجعه نمود؛ خیلی برایم جالب است، در صورتی که مشکلی ایجاد شود شرکت باید جوابگو باشد ولی عمل به تعهدات جزو وظایف واحد نمی باشد و مانند آب خوردن از آن می گذرند.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ http://drmodarreszadeh.bligfa.com

سلام . ممنون که گاهی به من سر می زنید. تازگی شنیده ام که شورای شهر برزک جلسات منظمی ندارد و صورت جلسه ها ساختگی امضا می شود . خوب است شما یا بهشت پنهان کار را بر اساس متن اساسنامه شورای شهر دنبال کنید. در باره مطالب بنده در جشنواره هم از بهشت پنهان کسی تماسی نگرفت و مطالب بی دنباله و بی نتیجه گیری رها شد. پیروز باشید.

با عرض سلام و احترام
امیدوارم با کمک همدیگر قدمی در جهت روشن شدن افکار عمومی از مشکلاتی که شورا را کم تحرک و منفعل ساخته است برداریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد