سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۸۴- کلمات سوسول بازی و کار جهادی

در حالی که مشغول سیمان کردن کیسه های خالی، در انبار مصالح شرکت تعاونی عماد بودم آهنگ ملایمی مرا متوجه گوشی همراهم کرد. 

-شفیع زاده هستم مسئول ترویج  جهاد کشاورزی کاشان 

* بله بفرمایید 

- شما نام مرا به اشتباه به جای نام مسئول تعاونی های تولید در مطلبی در نشریه بهشت پنهان زده اید. 

* بله همین طور است ولی همانطور که اطلاع دارید من مدیر مسئول نیستم. در عین حال تا آنجا که بنده اطلاع دارم مدیر مسئول هم به جهت دقت در کار، نام سخنران را از مسئول سابق مرکز ترویج برزک پرسیده اند و گویا ایشان اشتباه جواب داده و از اتفاق صدایشان نیز ضبط گردیده است. 

- در هر حال شما می باید دقت بیشتری بکنید و توصیه ای که دارم اگر می خواهید نشریه تان پایدار بماند {بخوانید: اگر می خواهید ما با ابزارهای قدرتی که داریم جمعش نکنیم}‌ سعی کنید طرحی که در منطقه اجرا می شود باعث تنش نشوید. 

*البته من شما را از نزدیک زیارت نکرده ام و تعریف شما را بسیار شنیده ام از جمله این که گفته می شود شما مسئول متفاوتی هستید. از این رو یک نکته ای که هست چون اداره ها تا کنون توجهی به اطلاع رسانی و آگاه کردن عموم در طرح ها نداشته اند و وقتی نشریه ای می آید و چنین کاری می کند کمی تا اندازه ای باعث رنجش دوستان می گردد. حال با توجه به این که شما هم مسئول ترویج هستید و ما می توانیم ابزار مناسبی در دست شما گردیم. آماده ایم با کمک هم به اطلاع رسانی و بالابردن آگاهی مردم اقدام نموده و فضایی برای تضارب آراء فراهم نماییم و در نهایت قضاوت را به عهده مردم بگذاریم. 

- من در این 25 سال خدمت تمام توان خود را به کار گرفته ام. و در رابطه با طرح نابر همین امروز جلسه ای داشتیم که تعاونی را زودتر تاسیس کنیم. البته ما کار خودمان را می کنیم. {بخوانید تضارب آراء و افکار عمومی و از این کلمات سوسول بازی، کشک}  

*در هر صورت در خدمتیم 

- خواهش می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد