سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۳۸۹- رنجش دوستان

مرکز  اینترنت دفتر نشریه محله امام در حال راه اندازی است که رنجش اینترنت محله کارگاه را با خود به همراه داشته است. 

استدلال دفتر کارگاه این است که برزک کشش دو مجموعه اینترنت را ندارد و باعث ضرر و زیان دو دفتر می گردد. و استدالال ما این است که با فرهنگ سازی می توان به نوعی ایجاد مشتری نمود و از طرف دیگر تلاش ها در جهت بالا بردن سطح ای تی در برزک است، بنابراین هر کاری که به این امر کمک کند می تواند مفید باشد.  

مسئله دیگر که در مورد دفتر کارگاه محقق نشد ارتباط متقابل بود. به این صورت که شرکت تعاونی عماد و دفتر فنی یکتا با کمک هم اقدام به راه اندازی خط اینرتنت نمودند ولی این همکاری در حد استارت خاتمه یافت و نیازهای طرفین از طرف مقابل برآورده نگشت تا خود باعث پیشرفت کار گردد. یکی از مهم ترین مسائل مورد اختلاف ساعت حضور بود که طبق توافق ۱۲ ساعت تعیین شده بود که موارد بسیاری مراجعه کننده گله مند از تعطیلی گاه و بیگاه دفتر در ساعت های مختلف بودند، گزارش گردید. 

مشکل دوم قرارداد های تامین پهنای باند بود که می شد برای شروع با مراکزی دیگر منعقد گردد که مشکل هزینه ای این گونه مسئله ساز نگردد. 

مشکل سوم تامین وسایل بود که می شد با رایزنی بیشتر با قیمت مناسبی تهیه گردد که این کار نیز محقق نگشت. 

مشکل چهارم معرفی یک سویه پروژه به عامه بود که زحمات و پی گیری های شرکت تعاونی عماد کوچک ترین انعکاس عمومی نیافت و در حد تعدادی محدود از اعضا فراتر نرفت. 

با تمام مشکلات فوق الذکر با توجه به اهمیت کار، شرکت تعاونی عماد از هرگونه همکاری که در توان خود داشت دریغ نکرد و انجام کار را به فال نیک گرفت. 

شرکت تعاونی عماد معتقد است با همکاری و ارزش قائل شدن به همدیگر می توان به راحتی به منافع متقابل، بیش از تصور دست یافت و از نتایج سودمند آن بهره مندگردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد