سوشید

نام کوهی در برزک

سوشید

نام کوهی در برزک

۴۹۱- من بدون وجود عشق دیگر نخواهم بود

و قاضی عقل
و عشق محکوم به تبعید به دورترین نقطه مغز شده بود
یعنی فراموشی
قلب تقاضای عفو عشق را داشت
ولی همه اعضا با او مخالف بودند
قلب شروع کرد به طرفداری از عشق
آهای چشم مگر تو نبودی که هر روز آرزوی دیدن اونو داشتی
ای گوش مگر تو نبودی که در آرزوی شنیدن صدایش بودی
و شما پاها که همیشه آماده رفتن به سویش بودید
حالا چرا اینچنین با او مخالفید؟
همه اعضا روی برگرداندند و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند
تنها عقل و قلب در جلسه ماندند
عقل گفت :دیدی قلب همه از عشق بیزارند
ولی من متحیرم که با وجودی که عشق بیشتر از همه تو را آزرده
چرا هنوز از او حمایت میکنی !؟
قلب نالید:که من بدون وجود عشق دیگر نخواهم بود
و تنها تکه گوشتی هستم که هر ثانیه کار ثانیه قبل را تکرار میکند
و فقط با عشق میتوانم یک قلب واقعی باشم
پس من همیشه از او حمایت خواهم کرد حتی اگر نابود شوم
    
                                Word by javad jahani  

نظرات 5 + ارسال نظر
عب شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://301040.blogsky.com

een ghesmatesho doost dashtam:
آهای چشم مگر تو نبودی که هر روز آرزوی دیدن اونو داشتی
ای گوش مگر تو نبودی که در آرزوی شنیدن صدایش بودی
و شما پاها که همیشه آماده رفتن به سویش بودید
حالا چرا اینچنین با او مخالفید؟
chaakerim
http://301040.blogsky.com

ناشناس سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ

آقا مگه شما عاشقی اگه عاشقی سعی کن به عشقت برسی وگر نه در آینده رخورده می شی

ف .رضوی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ

واقعا عالی است خلاصه مختصر و مفید
تشکر بابت زحمات

آشنا دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.

ابولفضل هاشمیان سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

حال کردم عالی بود چند بار خوندمش
وبلاگ جالبی دارین
برزک کجای ایرانه؟؟؟؟
می خوام یه سر بیام

سلام
در خدمتیم
برزک ۵۵ کیلومتری شهر کاشان است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد